"We hadden het over Nederlandse tax" Boehoeee.... dat noemen we "je goedkoop eruit lulle..Einstein".$ of € ?
Op je usb-stok.Tip voor toekomstige emigranten: Neem je belastingverleden dus maar netjes mee in je koffer...
I know.Er is genoeg werk ...overal... als je maar wilt en weet hoe het moet.
Ik hoop het ook en historisch gezien zou dat ook wel zo moeten zijn, maar resultaten uit het verleden bieden nou eenmaal geen garantie voor de toekomst.Over 10 jaar is het hopelijk overal weer wat groener.
God gloeiende god%^%#@#^^
Opende mijn email vannochtend. ITunes store, 3 bedragen gaan afgeschreven worden $6, $65 & $109 ,blijkt dat mijn zoontje van 4 op de Ipad in de app store heeft lopen rommelen in zijn zoek tocht naar race spelletjes Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen geen idee,maar hij heeft het hem wel geflikt! Nou lekker allemaal weer snik...
Ik hoop het ook en historisch gezien zou dat ook wel zo moeten zijn, maar resultaten uit het verleden bieden nou eenmaal geen garantie voor de toekomst.
Technologie heeft in de afgelopen 50 jaar enorme ontwikkelingen doorgemaakt, waardoor menselijke arbeidskracht minder nodig is geworden. Concreet: Vroeger had je de vuilniswagen met chauffeur en 2 mannen voor het laden. Tegenwoordig kan de chauffeur het in z'n eentje. Dat betekent dat er minder arbeidsplaatsen overblijven in handwerk-beroepen, maar om de technologie aan te sturen komen er weer meer beroepen bij.
Als je weet hoe de arbeidsmarkt er over 10 jaar voorstaat, kun je je daar alvast op richten. Zal de technologie op dezelfde schaal door blijven zetten of worden de ontwikkelingen "afgeplat"? Sommige mensen stappen eenvoudig over naar een ander vakgebied (omscholen) terwijl anderen zich niet zo goed weten aan te passen.
Zeg jij het maar, mijn kristallen bol is beslagen door de plotselinge weersomslag
Maaruk Jack, als 2 times self made upcoming millionaire, kan je wellicht vertellen hoe jij aan je eerte klandizie kwam? Na een tijdje is het mond tot mond reclame en een netwerk. Maar in den beginne?
Moeilijk uit te leggen misschien, maar het wacht woord was vertraagd(15 min) ingesteld. Heeft dus met instellingen te maken. Gelukkig gevonden en de 15 minutes time frame verandert in per direct. Ach mijn vader zei altijd dat elk kind 100000(gulden in die tijd) kost tot 18 jaar haha, nou ja daar gaan we dus iets overheen LOLBalen!! Weet hij je ww dan? Want die heb je toch altijd nodig bij aankopen. Ik zou iig snel n moeilijker ww maken met getallen oid zodat ie t niet zo makkelijk per ongeluk kan doen
Balen joh!!! Is veel geld wat je zoontje per ongeluk even verspilt heeft. Maar positief gezien: Hij is wel onderzoekend en gaat voor wat hij wil, haha.Moeilijk uit te leggen misschien, maar het wacht woord was vertraagd(15 min) ingesteld. Heeft dus met instellingen te maken. Gelukkig gevonden en de 15 minutes time frame verandert in per direct. Ach mijn vader zei altijd dat elk kind 100000(gulden in die tijd) kost tot 18 jaar haha, nou ja daar gaan we dus iets overheen LOL
Mja...
zoals er ook altijd een te kort aan anders personeel met een goede werkhouding.
Ook altijd leuk, een parkeerboete krijgen op een plek waar je niet geweest bent (nog nooit geweest bent zelfs)
54 euro omdat ik ergens in A'dam geparkeerd zou hebben zonder te betalen. Ga je kijken hoe je bezwaar aan moet tekenen. Staat er al doodleuk dat als je geen officiele documenten kunt overleggen dat je daar niet geweest kunt zijn je kans maakt op je bezwaar en dat anders zij altijd gelijk hebben!
Als ik op de site van de RDW kijk zie ik dat het kenteken 1 digit hoger (een 5 op het einde ipv mijn 4) al bijvoorbeeld 'precies' dezelfde auto is (Zwarte VW Golf) Hoe bewijs ik nu dat die Melkert baan medewerker met zijn dikke frietvingers niet net naast het juiste getal geklikt heeft... Zucht...
Nou ga er toch een brief aan wagen, al is het maar voor mijn rechtsgevoel (wat dan natuurlijk nog verder gekrenkt gaat worden...)