Goedkope tickets voor November

En plan niet langer dan een 3-weekse vakantie! Maar wellicht interessant voor een validatietrip.
Niet alleen dat....want stel dat je eindelijk het visum binnen hebt en kan verhuizen...dan koop je toch geen enkele reis van 3000 euro, maar gewoon een retourtje die je maar voor de helft gebruikt.
 
Niet alleen dat....want stel dat je eindelijk het visum binnen hebt en kan verhuizen...dan koop je toch geen enkele reis van 3000 euro, maar gewoon een retourtje die je maar voor de helft gebruikt.
Tegenwoordig worden one-way tickets niet meer tegen premium prijzen verkocht hoor... Met Malaysia Airlines kun je bijvoorbeeld op 7 nov voor zo'n 700 euro enkele reis vanaf AMS boeken, bij Qantas voor 1000 euro vanaf AMS (voor minder vanaf dusseldorf). Ter vergelijking, op budgetair.nl zijn die allerlaagste prijzen beperkt beschikbaar.
 
Mijn enkele reis Ams-Perth (die gisteren zonder mij vertrokken is) was 560 euro met Singapore Airlines.
 
Kleine tip. Wordt lid van de ene of andere maatschapij (frequent flyer ofzo iets). Daarmee krijg je aanbiedingen in je mailbox
Ik heb een kaart van Air Berlin, kan daarmee goedkoop vliegen met Etihad (alliantie) retour Dusseldorf Sydney voor 900 euro.
Bovendien moet je blijven zoeken en kan het per dag verschillen.
Maar ik vind dat dan ook altijd heel leuk om allemaal uit te zoeken.
 
Wij betaalden voor een enkeltje met Singapore Airlines 578 pp. Gewoon via hun eigen website boeken.
 
Back
Top