Idee voor traktatie/afscheid op school!

Jeanine

New Member
Hoi,

Onze zoon Ruben gaat morgen voor het laatst in NL naar school en mag daarom vandaag trakteren. Omdat alle kindjes wel weten dat ie naar Australie gaat, maar er verder niet echt een idee bij hebben heb ik 'Ruben's emigratie ABC' samengesteld. Ruben mocht dan bij elke letter zeggen waar hij aan dacht en dat hebben we zo ingevuld met een plaatje erbij. Op de achterkant staat een wereldkaart met een route van Europa naar Oz (was NL - Oz, maar door het vergroten, verkleinen en verplaatsen is het stipje verplaatst naar Rusland - waar we natuurlijk pas na het lamineren pas achter kwamen!  :| :wink:). Niet duur, maar wel leuk en leerzaam!

Als extra hebben we nog een snoep spin met jamin (snoep)gebakje met beertje erop (met een beetje fantasie lijkt het wel op een koalabeertje  :wink: in een cellofaan met een knijpkoala.

Het ziet er allemaal heel leuk en vrolijk uit. Alles bij elkaar heeft het ongeveer €1.50  per kind gekost incl. snoeptraktatie!! (heb geen flauw idee wat het lamineren heeft gekost want dat heeft Rob op zijn werk gedaan - maar dat hoeft in principe ook niet persé)

x1pIuxx1VYmtQtdIhOKoSx2h1u4BEa3_XPyjb-unfHSnaLAqzwca_mLv8SJYgfbNEMkmNIP0t87DYYP4zbfBNv0RGuWrzrj6Gr5NTJIDERER05wBr9lZDuGQcP1iYf20JAV
x1pIuxx1VYmtQtdIhOKoSx2h2kjmI7KBHe4nsNhTkOAgBTxx5BPtJx4JUKfB28WdflHsTqT8Si2b4Nz_YU47xUD400sSsDlnIdx6F50hNteuR2MVeUl4uFAwZdTUXFzjP9h

x1pIuxx1VYmtQtdIhOKoSx2h8rwLv0Fz3Z6-74vbG7fMyXfcywpDzeiUmR5NOJriUOlPqBtiQ4zYyjsHNM-hWzMmeokycEFxTzNeqoFqTqFjBkHk4eXqf8j3YmjbiOu_BmJ


Hgr, Jeanine
 
Het ziet er super uit!  :applaus:
Kun je die koalabeertjes via internet bestellen?

groetjes Anneke
 
Ik weet niet of je ze via het internet kan bestellen. We hebben ze op Brisbane Airport gekocht na onze vakantie in augustus maar wie weet - tegenwoordig kan je van alles via het internet kopen.

Hgr, Jeanine
 
Voor de laatste dag van Thirsa heeft mijn vrouw een doosje smarties genomen en daaraan mbv karton een vliegtuigje omheen gemaakt. Daarop stond: Thirsa gaat naar Australie.
Simpel en eenvoudig, Thirsa was ook 3 jaar dus de kinderen vonden het prachtig.
 
Wij hebben voor ieder kind uit de klas een foto van onze kinderen laten afdrukken en er 1 ingelijst voor de juf uit de klas. Toen we 1,5 jaar later even een paar uurtjes op school kwamen snuffelen stonden de ingelijste foto's er nog steeds. En van een aantal ouders hoorden we dat de kinderen de foto's op hun slaapkamer hadden gezet.

Gabriëlle
 
Had ik net mijn antwoord getypt, ja hoor verkeerd knopje
en weg alles. OK, vol goede moed weer opnieuw  :-D :roll:

Ik wilde dus zeggen dat ik de traktatie ontzettend mooi vind
en ook het idee van de foto van de kids spreekt me erg aan.
Dus goed om te onthouden.

Volgens mij kan je ook bij www.dutch-outback.nl/webshop
koalaknijpbeertjes bestellen, ik weet alleen niet hoe duur
ze zijn uit mijn hoofd.

Groetjes Miranda  :)
 
hee wat leuk gedaan zeg!!!!! ziet er heel goed uit.

Leuk ook die site voor die gifts..wil zelf ook zoiets geven aan mijn collegas als ik wegga... iets Australisch in ieder geval..dacht aan een kleine boomerang (van ..ooit zie je me terug)
 
SUPER wat leuk gedaan!!!!!!! :-D
Rubben boft maar met van die,, crea,, mam & pap :wink:.
Als je nog zo klein bent , dan is dit toch wel een COOL begin van
1 groot avontuur !!.
heeeel leuk :up: :up:.
ik spreek je snel, en geniet nog van je laatste weekjes in Nederland(met familie/vrienden .)
carien!
 
Inderdaad heeeel erg leuk!!!!  Jeanine

Jij zult het hier zeker naar je zin gaan hebben op school/kinder/playgroup als hulpmum!

Met schoolfetes en tegen de Kerst enzo zoeken ze altijd van die kreative moeders!!!  Petje af.

Sidonia
 
Heel leuk idee Jeanine  :up:

Weet je wat ik ook zo leuk vind, wij hadden die beertjes verleden jaar ook gekocht in een winkeltje in Coolum.
We hebben ze bij thuiskomst aan diverse mensen uitgedeeld.

Groetjes van Jolanda
 
Ik heb (als juf) ook afscheid genomen op school. Ik had, met de ouders, een zomer feestje georganiseerd. Want ik nam afscheid in februari en dan is het zomer in australie :). De ouders hadden van die hawaii kransen gemaakt. En de hadden ijs versieren. Verder hadden we de verwarming een graadje of wat opgeschroefd en liepen we allemaal in onze zomerkleren rond: petjes/zonnebrillen en korte broeken :). Ze hebben zich uitgeleefd. Toen hadden de kinderen nog een liedje voorbereid en kreeg ik allemaal echt Nederlandse cadeautjes. Delfts blauwe dingetjes, poffertjes mix. :) helemaal niet erg!
 
Klinkt als een superfeestje Rebekka. Altijd geweldig
om te zien hoe die kids daarop reageren vind ik.

Groetjes Miranda  :)
 
Back
Top