Jet-setting pet owners pay to have their pets in the cabin with them rather than in cargo with luggage

EmmaX

Member
Eindelijk een service tussen Australie en UK. Nu maar hopen dat het goedkoper wordt 🤞. Want als ik over een paar jaar terug naar NL wil is mijn hond misschien wel 15 jaar oud en no way dat ik hem in cargo doe! Maar wel goed dat vliegtuigen diervriendelijker worden. En ik zou zeker een vlucht boeken vol huisdieren en baasjes. Allemaal hoppekee op dezelfde vlucht. Prima idee!

 
Ik ga zelf niet met 5 katten op schoot zitten 😉 Maar zeg wel dat het op het vliegtuig zetten van onze fur babies wel één van de meest emotionele momenten van de emigratie was.
 
Wij hebben onze labrador 1x van Brisbane naar Cairns op het vliegtuig moeten zetten, en dat ging eigenlijk prima.

Ze ging zonder problemen in de krat welke ruim genoeg was voor haar om in te zitten of liggen, en kon zich ook zelfs omdraaien. We hadden een label op haar krat gedaan omdat ze een pijnlijke achterpoot had en daar werd keurig rekening mee gehouden tijdens transport. Volgens de meneer van de pet service was ze opmerkelijk rustig tijdens de reis en ging meteen snurken.

Dit was echter een kort vluchtje, op een vlucht van Cairns naar Amsterdam zouden we het allerliefste een aparte stoel voor haar boeken. Het is toch je kindje he.
IMG_2234.jpeg
 
Back
Top