Merry-go-round to & in OZ

Diploma waardering Nuffic?? Wij hebben het wel laten doen voor vertrek, hier niet om gevraagd door beide werkgevers, maar dat kan natuurlijk per werkgever verschillen.
 
Diploma waardering Nuffic?? Wij hebben het wel laten doen voor vertrek, hier niet om gevraagd door beide werkgevers, maar dat kan natuurlijk per werkgever verschillen.

Volgens mij iets uit het lijstje: hoe zet ik mijn Psychologie registratie om naar OZ....
 
Diploma waardering Nuffic?? Wij hebben het wel laten doen voor vertrek, hier niet om gevraagd door beide werkgevers, maar dat kan natuurlijk per werkgever verschillen.

Dit moet bij aanvraging visum, lijkt me? Anders krijg je je diploma hier niet geaccrediteerd en dus (?) geen visum. Maar ik heb wel een scan ervan gemaakt, zodat ik ze hier evt een kopie kon overhandigen. Niet nodig geweest, trouwens.
 
Diploma waardering Nuffic?? Wij hebben het wel laten doen voor vertrek, hier niet om gevraagd door beide werkgevers, maar dat kan natuurlijk per werkgever verschillen.

Ben ik nu blind? Waar zie jij die staan trouwens? Ik zie hem zelf niet staan :confused:

Of bedoel je dat die erbij moet?

Kan me vaag herinneren wat @Beebmeep zegt. Dat dit al gedaan is voor het visum. Maar dit is allemaal afdeling Miss Bang. Ik heb alleen maar een strik diploma . Daar heb je geen Nuffic voor nodig.
 
Ik bedoelde inderdaad Nuffic toevoegen. Het ligt uiteraard aan het visum of je dat wel of niet al eerder hebt moeten doen. Bij een partnervisum doen ze allemaal niet zo moeilijk :)
 
Ik bedoelde inderdaad Nuffic toevoegen. Het ligt uiteraard aan het visum of je dat wel of niet al eerder hebt moeten doen. Bij een partnervisum doen ze allemaal niet zo moeilijk :)

Yep, dan strookt het met @Beebmeep haar verhaal. Heb even gecheckt met Miss Bang, is al gedaan voor het visum traject. Maar ik zet hem erbij voor anderen wellicht nuttig.

Aangepast en nog wat dropdownlijstjes toegevoegd (status open, werk in uitvoering, gereed) enz.
 
Last edited:
Dat is nog eens een lijst! Wij zijn ook van de lijstjes. Geeft een soort rust in je hoofd. Dus we zullen je lijstjes zeker gaan gebruiken Thanx!
 
Zo, voor de 'fun' maar eens een sollicitatie eruit gedaan naar een job in Canberra. Hij pastte erg goed en geen vraag om het 'dreaded' Australian Citizenship/Security Clearance.

Het is meer een vingeroefening aangezien we er voorlopig nog niet zijn. Meer even kijken of er gereageerd wordt. Heb namelijk geen adres gegevens er bij gedaan. Wel een OZ telefoonnummer wat we al hebben :) Dus op met de ogen dicht geknepen lijkt het te kloppen :p
LinkedIn profiel ook al op Canberra regio gezet, spannend! Want dat gaan NL collega's wellicht zien.
 
Er wordt nog wel eens geklaagd over de (matige) service van Australische bedrijven maar hier in NL is het ook huilen met de pet op hoor.

Offertes van een verhuizer die voor mij als kritisch lezer 'wat' aan duidelijkheid over laat.
Acties (of eigenlijk non-acties) van je dierentransporteur.

Je kunt beter gewoon alles zelf doen met hulp van de mensen hier op het forum! Ik sta op het punt om beide partijen maar te ontheffen van hun taak. Grrr >:D
 
Last edited:
Wat vervelend! Vooral omdat het om je katten gaat, dan wil je gewoon zeker weten dat alles goed gaat. Wat waren ze vergeten eigenlijk? Als je er wat aan hebt heb ik toevallig net een schema gemaakt voor laatste weken check ups enzo voor de katten, voor het tijdelijke adoptie gezin van onze beesten voor de komende 2 maanden :)kattten2.png
 
Back
Top