Vanavond "Grenzeloze liefde" op Belgie 1

Ik las net in de tv gids dat Belgie 1 ook een soort grenzeloos verliefd programma heeft. En volgens de gids gaat dat vanavond over een (denk ik belg) die getrouwd is met een australische en naar het australische platteland gaat emigreren.

Vanavond om half 7 is dat.
 
To bad..... geen belgië op de schotel  :cry2:

Maar is het dezelfde als op de nederlandse zender? Net 5 geloof ik?
Dan komt die hier ook nog wel.
 
Ik heb even zitten kijken. En het is hetzelfde als op net 5 ja, maar dan met Belgen. Ik zag wel dat zij ook iets als uitzending gemist hebben (stond in beeld). Bij hun heet dat alleen ooit gemist  :? Als ze geen ip blokker hebben buiten belgie kan je het nog kijken. Het leek een beetje op de serie die nu op bbc is.
 
[quote author=George Franciska link=topic=9322.msg126299#msg126299 date=1223239037]
Dan ga ik morgen even spieken op "ooit gemist" op de belgische tv zender!  :up:
[/quote]
Heb ik net even gedaan;
net gemist
 
Abonneeservice blijft bestaan.
De abonneeservice Net gemist blijft behouden. Die biedt de digitale kijkers een 'all in'-formule die hen toelaat tegen een vast abonnementsbedrag onbeperkt programma's van de voorbije 7 dagen te bekijken.

Deze programma's zijn in principe ter beschikking een uur na uitzending. Maar veel programma's zijn te bekijken meteen van bij de start zelf!

Hoe abonneren?
Net gemist is enkel toegankelijk via een abonnementsformule. De prijs is 5,95 euro per maand, wat recht geeft op onbeperkt gebruik. Dit aanbod staat ter beschikking van alle digitale tv-platformen die video-on-demand ondersteunen en dat onder dezelfde voorwaarden. Net gemist is op dit ogenblik beschikbaar bij Telenet Digital TV en Belgacom TV.

Belgacom TV klanten die zich willen abonneren op Net gemist kunnen terecht op het nummer 0800 22 221, op de website van Belgacom of bij een Belgacom verkooppunt.

Telenet Digital TV klanten kunnen zich abonneren via het hoofdscherm van Digital TV (Telenetshop - pakketten - à la carte zone), via telefoonnummer 0800-66 910 of bij de Telenetverdelers.

Geen zin in een abonnement?
Dan is er nog steeds Ooit gemist. Met Ooit gemist kan je de beste programma's van Eén, Canvas en Ketnet van vroeger tot nu herbekijken wanneer jou dat het beste uitkomt. Bij Ooit gemist betaal je programma's per stuk.

> Ooit gemist: het beste van vroeger tot nu

Dat schiet dus niet op :|

Bart
 
lekker flauw!  :x

Na ja... dan maar niet!
We ontdekken het zelf allemaal wel!
We moeten het toch allemaal zelf doen ondanks alle info die we hebben opgehaald overal. :up:
 
Voor mij in elk geval NOOIT meer Digitenne....dit kon ik dus ook al weer niet zien.....
 
Back
Top