Vanuit het buitenland toch de begrafenis bijwonen

Sacha

Ass. Perth Promotor
http://www.nu.nl/internet/2857983/liveuitvaartnl-zendt-volgend-jaar-10000-crematies.html

Op deze manier kan ik straks gelukkig de dienst voor mijn oma bijwonen....
Natuurlijk was ik er liever persoonlijk bij geweest, maar dit is een hele goede oplossing.


Liveuitvaart.nl zendt volgend jaar 10.000 crematies uit

AMSTERDAM - Volgend jaar zullen er via Liveuitvaart.nl 10.000 crematiediensten live te bekijken zijn. Volgens de organisatie maakt 65 procent van de nabestaanden gebruik van de mogelijkheid.

m1fzg9eaxwm5.jpg
Foto: ANP
Dat laat Liveuitvaart.nl weten. Vrijdag zijn de crematies van het gemeentelijk Crematorium Amersfoort aan de lijst toegevoegd.
De crematies op de website zijn uiteraard niet openbaar beschikbaar, maar zijn toegankelijk via een unieke code. De dienst is niet alleen live te volgen, maar kan ook tot dertig dagen teruggekeken worden.


"Hoewel iedereen zal proberen aanwezig te zijn bij een uitvaartdienst, is het niet altijd mogelijk om de dienst fysiek bij te wonen", stelt Olaf Lawerman, oprichter van Liveuitvaart.nl. "Naast het volgen van een crematiedienst is het ook mogelijk direct online een condoleancebericht te sturen."
Met het toevoegen van het crematorium uit Amersfoort zullen er volgend jaar bijna 10.000 diensten online te bezichtigen zijn.
 
Dit is, mits het goed beveiligd is, inderdaad een hele mooie dienst. Helemaal als je zo ver weg zit.

@Sasha - ik hoop dat het voor jou afdoende is om er via deze weg bij te zijn!
 
Wat mooi lieve Sas dat dat mogelijk is! Hopelijk kun je het zo toch nog een soort van mee maken
 


OFX
Back
Top