wie weet een vertaalbureau in Utrecht?

Siegrick

New Member
Help!!!!!,

Wij hebben met spoed een vertaalbureau nodig om loonstrookjes en jaaropgaaf te vertalen, deze week. Onze eigen vertaler is op vakantie en de vertaling moet voor 20 februari in Adelaide zijn!!!
Wie weet er een snelle goedkope vertaler???? Het liefst in Utrecht.

Groetjes Sigrid
 
JA

Interline translations in almere en Culemborg

Wij zijn daar heel tevreden over en alles werd Oz geaccepteerd

0365452642 is het nummer
Zeg maar dat je het hebt van iemand uit ossendrecht

Groetjes Kees
 
Wij hadden:
MA van der Kleij
Laan van Vollenhove in Zeist
Tel 030-6995445.

Ze is beedigd, ze heeft voor ons de hele TRA enzo gedaan, allemaal perfect.

Groetjes
Ineke
 
Deze gaan we zeker even bellen, want Rick werkt bij PGGM en dat zit zo ongeveer om de hoek.

Bedankt, jij ook Kees, voor de snelle reactie.

Sigrid
 
[quote author=Siegrick link=topic=8357.msg110578#msg110578 date=1202551085]
Wij hebben met spoed een vertaalbureau nodig om loonstrookjes en jaaropgaaf te vertalen, deze week. Onze eigen vertaler is op vakantie en de vertaling moet voor 20 februari in Adelaide zijn!!!
[/quote]

Tenzij je case officer specifiek om vertalingen heeft gevraagd, hoef je loonstrookjes en jaaropgaven niet te laten vertalen.

:up:
 
[quote author=Siegrick link=topic=8357.msg110631#msg110631 date=1202591222]
Deze gaan we zeker even bellen, want Rick werkt bij PGGM en dat zit zo ongeveer om de hoek.
[/quote]

Nou, dat ligt inderdaad helemaal om de hoek ;)

[quote author=AJ link=topic=8357.msg110639#msg110639 date=1202600597]
Tenzij je case officer specifiek om vertalingen heeft gevraagd, hoef je loonstrookjes en jaaropgaven niet te laten vertalen.
[/quote]

Omdat ik bij een internationaal bedrijf werk -met veel buitenlanders in dienst- hebben we ook een engelse vertaling van de loonstrookjes in PDF vorm op het intranet staan. Misschien hebben ze dat bij jullie ook wel?
 
Allemaal bedankt voor de reactie, een vertaling bleek niet nodig te zijn, want inmiddels hebben we het visum.

Groet Sigrid
 
Heeft iemand enig idee wat een goede prijs is? Wordt er een uurtarief gerekend, of gaat het per woord (zoiets heb ik wel eens opgevangen). Heb geen idee aan welke bedragen ik moet denken.
 
www.ngtv.nl = Nederlands Genootschap van Tolken en Vertalers.
Daar kan je -middels invoer van de postcode- een vertaler in de buurt vinden. Volgens mij (in ieder geval onze ervaring) gaat e.e.a. per woord: Euro 0,15 excl. BTW per woord, voor beëdigde vertaling een toeslag van 20%.
 
Thnx Letsgo,

Die site had ik gevonden, maar geen prijzen. Zijn we niet verplicht om een beedigde vertaler te gebuiken?
 
Voor wat betreft de eis van beëdiging van de vertaalde tekst: naar mijn weten wel.
Klopt dat op de site van het ngtv geen prijzen staan, maar als je er eentje belt kom je er snel achter. En volgens mij zijn die tarieven vrij standaard.
 
Wij hebben veel laten vertalen door Anglo Sax.
Ze doen ook beedigingen, en de prijzen vallen mee.

Ook heb je het na 1 of 2 dagen in de bus liggen, op discrete manier
(kan soms handig zijn voor mensen neem ik aan)

Succes!
 
Weliswaar niet helemaal in de regio Utrecht, maar ik kan jullie Mevr. Wiedemeijer uit Muiderberg aanraden.
0,08 cent per woord, excl btw. Ze is beedigd, snel, accuraat en daarbij nog heel aardig ook ! :smile:
Je vindt haar details op de site van de beedigde tolk/vertalers.

succes,
Tampet
 
[quote author=tampet link=topic=8357.msg112536#msg112536 date=1204132053]
Weliswaar niet helemaal in de regio Utrecht, maar ik kan jullie Mevr. Wiedemeijer uit Muiderberg aanraden.
0,08 cent per woord, excl btw. Ze is beedigd, snel, accuraat en daarbij nog heel aardig ook ! :smile:
Je vindt haar details op de site van de beedigde tolk/vertalers.

succes,
Tampet
[/quote]

0,08 CENT per woord? Of 0,08 euro per woord? Want 0,08 cent per woord is 1 euro voor 1250 woorden..
 
Back
Top