Forum upgrade

Lost

Administrator
Ik heb vandaag het forum geupgrade naar de nieuwste versie. De layout van het forum is iets aangepast en ik heb ook een groene en rode variant van de layout beschikbaar gemaakt. Ook heb ik een geintegreerde chatbox geinstalleerd. Ik moet nog een aantal kleine aanpassingen maken (hopelijk dat ik daar vanavond wat tijd voor kan vrijmaken) maar als iets niet werkt of je ziet iets wat er niet helemaal goed uitziet, laat het me even weten.
 
ziet er mooi uit Lost!
Ben benieuwd hoe de chatbox werkt...heb net even gekeken, helaas nog niemand anders op de chat..

Gr,
Steven
 
Dank je wel Steven. Hopelijk dat de meesten het een positieve verandering vinden. Ik had graag ook de vorige layout behouden maar deze is helaas niet compatible.

Momenteel kunnen maximaal 5 personen tegelijk in de chatbox. Deze limiet kan later (als het nodig blijkt) verhoogd worden.
 
Ik zie dat je ook een nieuwe naam voor het forum hebt, Elegant your slogan here:grin:
 
Er was zo'n link waarmee je de ongelezen topics kon zien (new content?), die kan ik nu niet meer vinden...
 
Hoi Kooka, die link is nu verplaatst naar de onderkant van je browser. Helemaal onderaan je scherm zie je een licht-blauwe balk en aan de rechterkant van die balk staat 'View New Content'.
 
Hoi Lost, thuis is de nieuwe look prima, maar op de zaak zitten we nog met een oude IE en ziet het er niet uit, ook komt de knop new content daar niet te voorschijn. (moet ik maar niet internetten tijdens werktijd :wink: )
 
Ik was er zelf ook achter gekomen dat oudere versies van IE niet goed met de nieuwe layout om kunnen gaan. Probeer als je met een oude IE versie het forum bezoekt even de IP.Board layout. Die kun je links onderaan selecteren door op het pijltje naast 'Elegant - Blue' te klikken. Laat even weten of die layout wel goed voor je werkt.

Een andere optie is om op je werk Iron Portable te gebruiken. Die gebruik ik ook op servers waar we IE niet kunnen upgraden omdat applicaties dan stoppen met werken. Je hoeft Iron Portable niet te installeren. Gewoon uitpakken en openen.
 
super Lost, je denkt ook aan alles, ziet er weer prima uit en alles werkt, alleen staat de new content knop nu bovenaan.

Tanx
 
Hoi Louw, als ik op vieuw new content klik, krijg ik alleen de new contents van de dag zelf. Dus alle oudere berichten zie ik niet meer via new content. Kan ik die op een andere manier vinden? Ik heb ik mijn instellingen al de optie aangeklikt maar dan veranderd er niks.

Groetjes Ingrid
 
Hoi Ingrid,

Dus je hebt bij je instellingen "Show me all new content that I have not read" geselecteerd? Ik zie namelijk wel berichten ouder dan een dag.
 
Hoi Ingrid,

Dus je hebt bij je instellingen "Show me all new content that I have not read" geselecteerd? Ik zie namelijk wel berichten ouder dan een dag.

Klopt, zo heb ik het staan.Ik moet toch niks instellen bij t volgende he? :
settings - forums - manage watched topics?
 
Hey fellow flyer,
Gewoon links onderin kiezen voor IP.Board en alle nieuwerwetsigheden gelden niet meer. Kun je gewoon alles vinden, heerlijk. Het is alleen minder elegant...
 
Klopt, zo heb ik het staan.Ik moet toch niks instellen bij t volgende he? :
settings - forums - manage watched topics?

Nee, daar kun je alle draadjes die je volgt beheren (als je geinteresseerd bent in een bepaald draadje, dan kun je op de "Watch this topic" knop klikken waarna je in kunt stellen of je een emailtje wilt krijgen als iemand een nieuw bericht in het draadje plaatst).

Kun je eens proberen om op de link "Mark board as read" te klikken? Misschien dat er een probleem is met je cookie. Laat even weten of dit werkt. Ik zal ondertussen kijken of ik meer informatie kan vinden.
 
Ik heb de instelling op Ip.Board staan...werkt perfect en erg overzichtelijk! Beter dan voorheen Lost! :wink:
 
Problemen met mijn cookies? Nee hoor ik heb geen problemen met koekies :D
Maar ik vind het geen probleem dat de oudere berichten niet te zien zijn hoor lost, want vanaf nu, sinds de vernieuwing, krijg ik alle nieuwe berichten goed te zien, en ik denk niet dat ik nu nog iets mis.
 


OFX
Back
Top