adres Australie voor import permit hond

yokadoke

New Member
Hoi iedereen!
Ons eigen visum is in de sjakosj (drie werf hoera) en ben nu bezig met alles om onze hond mee te krijgen. Nu was ik met het import permit bezig en zag ik dat je een Australisch adres nodig hebt...Klein probleem, want dit hebben we niet. We hebben ook niet direct iemand waar we bij kunnen aankloppen om hun adres te gebruiken. Heeft iemand dit ook al voor gehad? Wat kan je hiervoor doen?
merci alvast!
 
Wij hebben het adres gebruikt van de AirBNB die we geboekt hadden. (Wel eerst gevraagd natuurlijk!)

Enneh.... ik heb regelmatig in België gewerkt maar leg uit: Sjakosj? :D
 
Wij hebben het adres gebruikt van de AirBNB die we geboekt hadden. (Wel eerst gevraagd natuurlijk!)

Enneh.... ik heb regelmatig in België gewerkt maar leg uit: Sjakosj? :D

sjakosj is een handtas op zijn Antwerps

goeie tip van adres airbnb...heb totaal nog geen idee waar we gaan verblijven bij aankomst, dacht dat dit mss nog wat te vroeg zou zijn...ETA gaat eind november zijn
 
sjakosj is een handtas op zijn Antwerps

goeie tip van adres airbnb...heb totaal nog geen idee waar we gaan verblijven bij aankomst, dacht dat dit mss nog wat te vroeg zou zijn...ETA gaat eind november zijn

Als je eind November gaat landen kun je nu al best een AirBnB bespreken hoor, en dan vraag je gelijk of je ze mag gebruiken op de permit. Degene die nee zeggen kun je dan gelijk afstrepen ;)

En als je in November wilt gaan, neem ik aan dat je al wel bezig bent met de inentingen enz. van de hond? Anders wordt het krap namelijk ;)
 
Als je eind November gaat landen kun je nu al best een AirBnB bespreken hoor, en dan vraag je gelijk of je ze mag gebruiken op de permit. Degene die nee zeggen kun je dan gelijk afstrepen ;)

En als je in November wilt gaan, neem ik aan dat je al wel bezig bent met de inentingen enz. van de hond? Anders wordt het krap namelijk ;)

met het traject van de hond zijn we al even bezig, gelukkig hebben we een dierenarts die ontzettend goed meehelpt met heel het proces!de rabiestiter was al in orde
dan ga ik eens op zoek gaan naar een airbnb plaats of iets dergelijke
 
Het adres is maar een formaliteit voor het formulier. Als je wilt kan je mijn adres gebruiken hoor. Laat maar weten.
 
Het adres is maar een formaliteit voor het formulier. Als je wilt kan je mijn adres gebruiken hoor. Laat maar weten.
Da`s super lief van je! Ik heb ondertussen een adres te pakken gekregen (via een mail forwarding systeem). =)
 
Back
Top