Lastavaza Familie D.

Geen idee. Te weinig woorden en Task 1 gok ik.. Duimen voor de remark!
Heeft iemand hier die al eens aangevraagd?
Bummer! Mij is het wel gelukt om van een 6,5 naar een 7 te gaan in de remark, Ik hoop dat het met jou net zo gaat. Fingers crossed! Maar tel jij de woorden dan niet? Ik deed dat per paragraaf en zette het klein in de kantlijn. Zo krijg je een gevoel hoeveel je moet schrijven en kun je snel de hoeveelheid woorden tellen en weet je aan het eind hoeveel woorden je voor je conclusie over hebt.
 
Ik vind het ook raar dat je niet één onderdeel kan herkansen.

@afterbang ik heb net gekeken en het lijkt niet zo ingewikkeld. Een formulier invullen , opsturen en betalen. Alleen staat er stuur deze aan je test centrum... En dat is in Eindhoven een gehuurde vergaderzaal. o_O
Dus even nakijken of ze bedoelen hoofdkantoor Amsterdam
Inderdaad is het heel gemakkelijk om een remark aan te vragen. Formulier invullen en betalen. Geld krijg je terug als het cijfer omhoog gaat (naar beneden kan niet) en de remark dus terecht was. Hoe het precies in NL zit met het opsturen naar het testcentrum weet ik niet, maar het hier al eens eerder voorbij gekomen op het forum ergens in een draadje (maar welk?)
 
Bummer! Mij is het wel gelukt om van een 6,5 naar een 7 te gaan in de remark, Ik hoop dat het met jou net zo gaat. Fingers crossed! Maar tel jij de woorden dan niet? Ik deed dat per paragraaf en zette het klein in de kantlijn. Zo krijg je een gevoel hoeveel je moet schrijven en kun je snel de hoeveelheid woorden tellen en weet je aan het eind hoeveel woorden je voor je conclusie over hebt.

Ik had geen tijd meer om te tellen:(. De 40min. waren zo om, Task 1 vind ik ook erg lastig dus ik kon geen tijd daarvan pakken.
(Dit soort schrijven wordt geen hobby van mij):confused:
Ik had thuis wel op examen papier geschreven zodat ik ongeveer een beeld Had van hoeveel tekst ongeveer zoveel woorden waren.

We duimen voor de remark en anders...nog een keer! :rolleyes:
 
Ik had geen tijd meer om te tellen:(. De 40min. waren zo om, Task 1 vind ik ook erg lastig dus ik kon geen tijd daarvan pakken.
(Dit soort schrijven wordt geen hobby van mij):confused:
Ik had thuis wel op examen papier geschreven zodat ik ongeveer een beeld Had van hoeveel tekst ongeveer zoveel woorden waren.

We duimen voor de remark en anders...nog een keer! :rolleyes:
Ja, tijd is zeker een belangrijke factor. Ik had het gevoel in een snelkookpan te zitten tijdens de test, met name bij het schrijfgedeelte. In elk geval fingers crossed! Het lijkt me zeker reëel om een remark aan te vragen gezien je andere cijfers en als je nog een keer moet heb je in elk geval deze ervaring er weer bij ;)
 
Last edited:
Bij ons is er ook een volledig punt bijgekomen (7 naar 8) dus wij kunnen het ook alleen maar aanbevelen! :up:
 
Hier begint de spanning te stijgen... remark duurt tussen de 4-6 weken.

De zes weken zijn ongeveer voorbij, elke keer houden we de brievenbus in de gaten. Weer niks....:confused:
Toen ben ik de site weer eens opgesnord:
Wachttijd Remark 6-8weken. :eek:

Dus op naar eind oktober/begin november. Ach hopelijk is het hoe langer het duurt hoe beter het punt?:D
 
Emigratie is vooral een les in geduld... alles duurt lang en voor mijn gevoel staan we behoorlijk stil.
Ik bezig met alle info voor mn diploma bij elkaar te zoeken maar kom wat onduidelijkheden tegen qua stage eisen.
Mn agent is niet heel snel met reageren jammer genoeg .
Langzaam weer moed aan het verzamelen om het studeren voor de ielts weer op te pakken. Geeft wel moed dat @Move123 een 8! heeft gehaald, ze geven dus wel hogere cijfers (begon er langzaam aan te twijfelen hahaha)

Verder had ik even een pauze ingelast, met druk gezin, werk enz. Zag ik een een burn out aankomen en ben even op de rem gaan staan. Nu gaat het weer beter en gaan we er weer tegen aan. Beginnend bij... de Emigratiebeurs vandaag!
Jammer genoeg alleen, de griepgolf heeft de oppas oma geveld en de middelste is ook ziek.

Maar dat mag de pret niet drukken, we gaan inspiratie opduikelen!!
 
A.s. zaterdag weer ielts... 3x is scheepsrecht toch?
Waar ik de vorige keer vol vertrouwen was en naderhand echt een goed gevoel had.
Heb ik er nu al slechte nachten van en zie ik er behoorlijk tegenop...Stukje faalangst?
Onze Australische droom rust alleen 'maar' op mijn schouders (But no pressure)
Het voelt een beetje als een laatste kans (terwijl dit natuurlijk niet zo hoeft te zijn)

Maar je merkt dat het leven hier ook doorgaat en daardoor zorgt dat de focus soms dicht bij huis blijft. En kleine momenten van twijfel komen. (Die ik vooral voor mijzelf hou, na al dat harde werken om mijn partner zo ver te krijgen dat hij de stap durft te maken)

Dus iedereen, laat de duimen draaien, steek bergen met kaarsjes aan, zend schietgebedjes want over 4 nachtjes is het zo ver....:confused:
 
Back
Top