Goedemiddag, even voorstellen

Nice! Ja ik wil wel even naar de emigratiebeurs gaan!

Ik las inderdaad al dat je even ging, omdat je er toch in de buurt was
Wij zijn ook van plan om te gaan, als we teminste iets meer van thijmen zn werk afweten. Toch maar eens kijken en wat meer informatie inwinnen
 
Precies! Ik ga gelijk ook de vervoersbixen voor Mn katten ophalen! Mocht je dat weekend nog gaan en een drankje willen doen, laat maar weten!
 
@Catkin weet je al welke dag je gaat? Lijkt me leuk om even te meeten met een bakkie.

Weer mail vanuit australie....we love to have someone with your skills to join our team. Please let us know a time so we can skype

Werk lijkt me dus geen probleem meer, nu kijken hoe we verder gaan qua visums e.d.

Fijne dag of avond
 
Dat klinkt in ieder geval positief, fijn!

Tipje met betrekking tot dieren meenemen: https://www.jetpets.com.au

Wij hebben voor onze hond gebruikt gemaakt van VCK Travel op Schiphol voor het traject tot en met quarantine in Melbourne. En vervolgens zelf het transport van Melbourne naar Sydney via jetpets geregeld. Ik heb een goede ervaring met beiden: reuze makkelijk, goede begeleiding en goede prijs. VCK kan het transport in Australia ook voor je regelen (gebruiken ook JetPets), maar rekent daar natuurlijk iets extra's voor. Dus zelf doen loont!
 
Wij hebben voor onze hond gebruikt gemaakt van VCK Travel op Schiphol voor het traject tot en met quarantine in Melbourne. En vervolgens zelf het transport van Melbourne naar Sydney via jetpets geregeld. Ik heb een goede ervaring met beiden: reuze makkelijk, goede begeleiding en goede prijs. VCK kan het transport in Australia ook voor je regelen (gebruiken ook JetPets), maar rekent daar natuurlijk iets extra's voor. Dus zelf doen loont!

Thanks voor de tips zowel van vck als jetpets!!
Wij gaan naar melbourne, dus volgens mij heb ik transport daar dan niet meer nodig als ik zelf mn beestje weg mag halen uit quarantine.

Verder weet ik niet waar ik nu beginnen moet...alleen maar emotie's hier.
Paspoorten zijn aangevraagd...kat gaat binnenkort naar de dierenarts.
Moet ik nu al wel mn huis te koop gaan zetten of nog niet...zoveel gaat door mn hoofd en weet nergens een antwoord op ;)

Fijne dag mensen!!
 
Huis te koop zetten zou ik pas doen als de plannen definitief zijn.
Wel handig is om ervoor te zorgen dat je snel kunt schakelen, dus de kleine klussenlijst afwerken en spullen opruimen.

Succes met de emoties, daar is geen medicijn voor, dat hoort erbij.:cool:
 
Ben inderdaad al thuis begonnen met opruimen e.d.
Plannen zijn defiitief, we weten alleen nog niet wanneer we gaan. Ben zo bang dat als ik wacht tot we daadwerkelijk de visums hebben, we het huis niet op tijd verkocht krijgen. En we hebben een plekkie waar we terecht kunnen voor als het huis wel verkocht word ;), maar ja een half jaar bij je schoonouders is ook niet alles.
Manlief moet oz maar ff mailen hoe snel zo'n visum vanuit hun geregeld word....
 
Ja, het Huis is altijd een hert hangijzer. Wij hadden het geluk dat we het 9 maanden voor vertrek verkocht hadden. Maar de overdracht plaats vond 1 dag voor vertrek. Best thing ever!

Dus wellicht kun je daar ook mee spelen in de onderhandelingen tzt. (De overdracht datum bedoel ik)
 
Ja, het Huis is altijd een hert hangijzer. Wij hadden het geluk dat we het 9 maanden voor vertrek verkocht hadden. Maar de overdracht plaats vond 1 dag voor vertrek. Best thing ever!

Dus wellicht kun je daar ook mee spelen in de onderhandelingen tzt. (De overdracht datum bedoel ik)

Oh dat was dan nog spannend met die overdracht!! Maar helemaal goed afgelopen dus uiteindelijk.

De huizenmarkt is hier momenteel heel goed, dus ga het nu maar gewoon opruimen en verkoopklaar maken en dan met een maand of 2 ofzo de verkoop in en dan zien we wel. Zou het zo verkocht zijn, kunnen we inderdaad onderhandelen over de datum.
En anders toch maar ff bij mn schoonouders ;)
 
Wij hebben huis verkocht en hebben het gehuurd vd nieuwe eigenaar tot ons vertrek. Zou koper nooit mee instemmen volgens onze makelaar, nou wel dus! Gaf hun mogelijkheid om hun eigen huis te verkopen. Was ideaal!
 
Voor ons was het ook zo afgesproken hoor @Laura1701. De koper had ook nog een huis te verkopen en had dus geen haast. En wij ook niet, dus alletwee blij!

Ik zou het gewoon in de verkoop doen als je klaar bent met opruimen/klussen en dan in de onderhandelingen een voor jouw gunstige overdracht er uit te halen :up:
 
Back
Top