NL'se reizigers gezocht voor scriptie :)

AlexandraG

New Member
Hallo iedereen!

Ik ben Alexandra en zit in het laatste jaar van mijn studie, International Tourism Management in Breda. Ik ben nu bezig met mijn scriptie die gaat over West-Australië als vakantiebestemming. Zelf heb ik daar vorig jaar ook gereisd nadat ik klaar was met mijn stage in Port Kenny, een klein boerendorpje 7 uur rijden vanaf Adelaide.

In opdracht van een kleinschalige reisorganisatie, (opDroomreis.nu) die mensen helpt met het organiseren van hun droomreis, wil ik graag een rondreis samenstellen voor de doelgroep 50+ers naar het bijzondere West-Australië. Om deze reis samen te stellen zoek ik meer informatie over West-Australië, leuke plaatsjes die je kan bezoeken, leuke plekjes waar je kunt overnachten, activiteiten die je kunt doen, etc. Daarom ben ik op zoek naar Nederlanders (die in Nederland wonen het liefst, kan evt ook mensen die er wonen zoals meeste van jullie), die minimaal 2 weken in WA hebben gereisd, het liefst mensen die 45 jaar of ouder zijn die met mij willen afspreken (live of via Skype) voor een interview. Dit interview zal gaan over jullie reis en jullie ervaringen.

Als je de persoon kent (of bent) die ik zoek voor mijn scriptie en wil je jouw ervaringen met mij delen? Neem dan alsjeblieft contact met mij op via alex_grul@hotmail.com of laat een berichtje achter en we maken een afspraak. Jullie zouden mij hier heel erg mee helpen!

Alvast ontzettend bedankt voor de moeite en ik ben benieuwd naar al jullie verborgen pareltjes in WA!

Hartelijke groet,

Alexandra Grul
 


OFX
Back
Top