Voor degenen in NL: nieuws over sluiting buitengrens

Ook voor degene in OZ die mensen uit het buitenland zouden willen verwelkomen ;)

Voor de rest is het net zo onduidelijk als altijd:

Three weeks ago, Scott Morrison said there could be international travel and home quarantine by as early as July,"

"This morning, three weeks later, he's saying Australia will be locked down [for longer]

Qantas had been planning to restart international flights from October, with chief executive Alan Joyce saying his airline was in discussions with the federal government about when border restrictions would be lifted.

Het is als een horoscoop lezen. Er zitten zoveel pseudo boodschappen in de message dat je er in kunt lezen wat je wilt. Triest maar waar.
 
Ook voor degene in OZ die mensen uit het buitenland zouden willen verwelkomen ;)
Mensen in Oz weten dit al, het dendert al 24 uur over alle TV-kanalen en in alle kranten online. Maar dit bericht wordt nergens gemeld in de Nederlandse media, dus misschien ontgaat het de hoopvolle aspirant-migranten in NL.

In het budget dat Fraudenberg vanavond gaat presenteren, is uitgegaan van een totale sluiting tot minstens 2022.
 
Dat is omdat het al eerder gemeld was toen de trade minister (dacht ik) zijn mond voorbij praatte :) Nu.nl stond er vol mee ;)
 
Dat is omdat het al eerder gemeld was toen de trade minister (dacht ik) zijn mond voorbij praatte :) Nu.nl stond er vol mee ;)
Pats! :cool:. Word ik daar zomaar betrapt op mijn snobisme 😊. Moet bekennen dat ik Nu.nl niet als deugdelijke nieuwsbron beschouw en dus niet op de radar heb. Ik heb alleen de grote kranten (muv Telegraaf en AD) en NOS doorgespit. My bad.
 
Pats! :cool:. Word ik daar zomaar betrapt op mijn snobisme 😊. Moet bekennen dat ik Nu.nl niet als deugdelijke nieuwsbron beschouw en dus niet op de radar heb. Ik heb alleen de grote kranten (muv Telegraaf en AD) en NOS doorgespit. My bad.
Neuh, niet snobisme. Nu.nl was idd geen deugdelijke nieuwsbron. Maar sinds de Persgroep (of hoe ze nu weer heten) ze heeft overgenomen zit er een degelijke redactie achter ;)

Ik geloof dat zelfs iemand hier er naar gelinkt heeft, maar kan het zo niet meer terug vinden.
 
Op Nu.nl kan ik alleen een verhaal vinden over Morrisson, die vliegcaps voor de Oz citizens/residents stuck in India, en zijn 180 graden draai daarin. Nog niks over de sluiting tot 2022. Maar bedankt voor de tip!
 
Neuh, niet snobisme. Nu.nl was idd geen deugdelijke nieuwsbron. Maar sinds de Persgroep (of hoe ze nu weer heten) ze heeft overgenomen zit er een degelijke redactie achter ;)

Ik geloof dat zelfs iemand hier er naar gelinkt heeft, maar kan het zo niet meer terug vinden.
@Emulate
Je hebt er op gereageerd ;)


Niet de officiële verklaring met Treasury etc. Maar het was de voorbode op dit ‘nieuws’. To ease us into it 😶
 
Last edited:


OFX
Back
Top