¡Hola!

annorras

New Member
Dag iedereen!
bye.gif

Ik ben Anna (29), Belgische en ik woon momenteel in Spanje (nu al bijna 5 jaar). Mijn Spaanse vriend is op dit moment aan het solliciteren voor een functie in Brisbane bij het bedrijf waar hij werkt (ze zitten in heel de wereld). Hij is vroeger in Australië op vakantie geweest en het is sindsdien zijn droom om naar daar te verhuizen. Hij had vorig jaar ook al een keertje gesolliciteerd, maar dat werd niks, nu hopen we op beter!

We zullen zien!

Groetjes vanuit Teruel!

Felicidades. Heeft die sollicitatie zo lang geduurd of hebben ze nu een positie gecreerd om hem te kunnen plaatsen?

Vergeet niet dat iets meer geregeld dient te worden dan alleen de vlucht ;)

Bedankt allemaal!

Nee, het is uiteindelijk een andere functie. Hij is geoloog in de mijnbouw, dus daar is momenteel wel werk in. Alles is supergoed geregeld via zijn bedrijf, het 457 visum was granted op 29 oktober en nu wachten op het vertrek!

Dag Anna,

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Wij vertrekken ook binnenkort net als jullie naar de Gold Coast in Queensland.
Wie weet kunnen we ooit eens afspreken, het is wel 8 à 9 uren rijden, maar wij gaan vast en zeker alle buurten rond om rond verkennen.

Veel moed met jullie verhuis en papierwerk.

Wij vertrekken ook binnenkort net als jullie naar de Gold Coast in Queensland.
Wie weet kunnen we ooit eens afspreken, het is wel 8 à 9 uren rijden, maar wij gaan vast en zeker alle buurten rond om rond verkennen.

Ehhh Australië is wel groot. Maar van the Goldie naar Brissie was de laatste keer dat ik het reed geen 8 uur. Zijn de files zo toegenomen ?

;)

Back