.

:hi:
Dacht ik toch even onze eigen foto van Uluru te zien , maar nu zag ik toch andere koppies.
Good luck in het visumcircus

Succes, gelukkig bestaat dit forum, is een hoop informatie te vinden en als iets niet te vinden is kan het gevraagd worden!

[quote author=barramundi link=topic=10421.msg146844#msg146844 date=1253276739]
Ik ging een weekje 'werken' in DalyRiver. Heb ik nu 4 jaar gedaan, 2010 ligt nog in de planning. Ik sta dan achter de bar bij de Barra Nationals (voor mensen uit NT of die van vissen houden, wellicht bekend).

Peter had alle parken enzo nog niet gezien, dus heeft hij met een groep de tour gedaan. Ik was daar in 2006 al geweest, toen ik een tijdje in Darwin gewoond heb. [/quote]

Daly river is mijn werkgebied.
Soms ook naar Adelaide river, zeer aardige mensen,  die tent langs het fuelstation met die opgezette buffel (Crocodile Dundee).
Eten is erg goed en zitten daar is erg gezellig.
Wel erg druk met het verkeer als je die kant op rijd, soms wel 7 auto's die je tegenkomt.
Afgelopen Dryseason werkte er Hollandse backpackers.

Vissen in de NT,  niet bekend , moet blijkbaar erg zeldzaam zijn.

Jack :evil:

Welkom hier op het forum.

[quote author=barramundi link=topic=10421.msg146844#msg146844 date=1253276739]
Ik sta dan achter de bar bij de Barra Nationals (voor mensen uit NT of die van vissen houden, wellicht bekend).[/quote]
Bedoel je de Barramundi vissen? Die ben ik gaan bewonderen toen ik Mataranka gaan bezoeken ben.
Was wel best de moeite.

Allemaal bedankt voor het warme welkom!!

@Jack: Wij stoppen idd altijd even in Adelaide River als we naar de Daly rijden. Lekker eten daar en het bier is er altijd lekker koud!

@Anneke79: Ja, de barramundi's inderdaad! Barra Nationals is een grote competitie waar mensen uit heel Australie aan meedoen. Altijd erg leuk om heen te gaan!

Back