12 augustus 2006 - IELTS Lela en Rudy.. GESLAAGD!!!

Lela

Active Member
[size=11pt]YES YES YES!!! We hebben um!!! Allebei geslaagd voor de IELTS  :-D :-D :-D

Ik was zo bang dat ik gezakt zou zijn... had onwijs last van de zenuwen... maar gelukkig:

Score Lela:
Listening: 8 (had dus door de zenuwen wat vragen gemist...)
Reading: 8
Writing: 6 (heb met mijn stomme hoofd dingen zitten verbeteren, nooit doen natuurlijk!)
Speaking: 9

Overall Band score: 8

Score Rudy:
Listening: 8.5
Reading: 5
Writing: 7
Speaking: 9

Overall Band score: 7.5

Pfff... dat is achter de rug!!! Nu ff een borrel  :balloons:

Groetjes,
Lela
[/size]

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Ook wij hebben vandaag het goeie nieuws ontvangen!!

Hans had voor
listening 5,5
reading 5,5
writing 6
speaking 7
overall band score 6

en ik in dezelfde volgorde
7,0
6,5
7
7
7

Zijn we weer een stap verder in de goede richting!

Grtz
Carola

Hey Lela en Rudy, van harte met het behalen van de IELTS. Weer een stapje verder.

@ Carola en Hans. Ook gefeliciteerd.

Greets,
Erna

Allemaal ontzettend gefeliciteerd met jullie IELTS

:dance: :congrats: :dance:

klein vraagje, ik moet om 20 punten te halen een 6 van negen halen, is dat gemiddeld een zes of minimaal een zes voor alle vakken?

Hoi Lela, Rudy en Getout,
gefeliciteerd, eindelijk weer een stapje verder.  :up:

Even een vraagje; nu het nog vers in jullie geheugen zit:
Was de schrijftest moeilijk, wat wordt er zoal gevraagd, ik moet eind september de general ieltest doen,
en ben dus druk aan het oefenen.

groetjes Roswita

Hi Roswita,

Tja... moeilijk? Mwah wat zal ik zeggen, maar ik heb altijd een beetje (veel) examenvrees zodat ik altijd een paar dingen verknoei...

Op zich was de schrijftest niet zo heel shocking: 1 brief schrijven waarin je moest klagen over het feit dat je trein vertraging had en je dus je sollicitatiegesprek had gemist en een stuk over de voor- en nadelen van een jeugd in het buitenland.

Luistertoets: Goed luisteren en goed de vragen lezen (duh... handige tip  :-D), maar ik bedoel eigenlijk, neem je kans als je de vragen van te voren kunt lezen.

Tekstverklaring: Vond ik niet zo moeilijk eigenlijk, gewoon goed lezen wel ALLES lezen trouwens, want soms denk je het antwoord te weten, maar blijkt verderop in de tekst iets anders te staan...

Spreekgedeelte: Gewoon blijven praten, lekker kletsen, zeg maar wat in je opkomt... Oh trouwens, ze nemen het gesprek op, dat vond ik wel even wennen...

Alvast veel succes en ik zou niet al te zenuwachtig worden hoor!

Groetjes,
Lela

ps. als oefening kun je bv BBC gaan kijken en dan met de engelse ondertiteling (pagina 888) aan...

Hoi Lela,

Dank je hier heb ik echt iets aan, kan ik me wat beter voorbereiden.
Goeie tip  van de bbc, ik kijk me al suf ze hebben trouwens ook wel leuke programma's.

Ik ga snel aan de slag.

groetjes Roos

Back