13/11 even voorstellen

worldtravella

New Member
Hi, ik ben een 33-jarige wonende in Amsterdam. Na meerdere malen rondgereisd te hebben in australie, ben ik net als een ieder op deze site helemaal weg van het land.
Ik loop al een aantal jaren met de gedachte om te emigreren naar Australie, maar wil nu echt de sprong wagen.
Kan iemand mij vertellen of er een bureau is in nederland waar ik meer informatie kan krijgen? Ik weet niet of ik in aanmerking kom als skilled worker. Ik heb mijn MBA-diploma (= Moderne Bedrijfsadministratie) en werk ruim 4 jaar als financieel medewerkster.
Wat houdt zo'n assesment in?Hoeveel ben je ongeveer kwijt aan : assessment, aanvragen visum en alle andere bijkomende zaken? Hoeveel maanden/jaren kan het duren voordat alles goed is gekeurd en je zover bent om daadwerkelijk te kunnen emigreren?
Ik zit met heel wat vragen en hoop dat iemand het een en ander kan beantwoorden.

Alvast bedankt

Via de search button krijg je antwoorden op je vragen en zo niet,gooi het op het forum.
Welkom en veel suc6 met je plannen!

Welkom op dit forum.
Inderdaad zul je via de search op heel veel van je vragen een antwoord krijgen.

Maar om alvast wat duidelijk te maken:
Jij hebt het over Skilled Worker.........zelfs daarin zijn zoveel verschillende mogelijkheden.
Ga dat allemaal eerst maar eens uitzoeken.
En elk visa heeft weer z'n eigen eisen en procedures.

Succes!

Bert

Hi Worldtravella,

:hi: op het forum :up:.
Succes met je plannen en natuurlijk met het hele uitzoekwerk :).

Groetjes,
Mel

Heel erg welkom

De eerste tip zoals iedereen krijgt die hier komt: begin te lezen op dit forum.
Durf te wedden dat dan zo goed als al je vragen al beantwoord zijn.
Succes  :up:

Ook van ons een hartelijk welkom, en idd je zal heel veel info vinden op dit forum.
Kom je er niet uit, dan kan je het alsnog vragen.

Maar pas op voor de verslaving, er zijn al een aantal verslaafden op het forum ontdekt.

Rene (de ergste, en kan er over mee praten)

Back