13 Juni Forum Get2gether!

Martens73

Active Member
Hallo lieve mensen,

We hebben een paar maandjes geleden een datum geprikt om eens samen te komen.

Tot nu toe komen er ongeveer 25 forumleden met een hele hoop kindjes erbij!

Het Hooihuis heeft een enorme tuin waar de kinderen lekker kunnen spelen en onder het genot van een hapje en drankje (ieder voor zich) hopen we een gezellige middag te hebben en elkaar eens in real life te ontmoeten!

Dus bij deze, v.a. 14.30 op zondag middag 13 Juni in Het Hooihuis te Roosendaal! Iedereen is van harte welkom om te komen!

:smile: Betty
 
Jaaaaaaaaaaa! Ik heb er zin in!
happy.gif


Groetjes Annemiek
 
Wij hebben er ook zin in, en hij staat al een tijd in de agenda inderdaad. Als het weer een beetje meewerkt is helemaal leuk, al die kids het gras in en de volwassenen lekker beppen!
 
australië is nog vééééééééééééééééééél verder :lol:

gewoon komen, please! :up:
 
Helaas (of eigenlijk niet) heb ik kaartjes gewonnen voor de musical Love Me Tender voor 13 Juni in Zoetermeer voor de middagvoorstelling en aangezien ik deze musical pas 5 keer heb gezien ( :grin: ) en de laatste keer Januari :shock: was (voor mijn vertrek naar Nieuw Zeeland), ga ik toch voor de musical. Ja sorry, veslavingen moet je bijhouden he en een musical met mijn 2 favorieten acteurs erin kan ik niet missen!!!
Veel plezier in ieder geval.
 
Sorry, enorm Off-Topic. Maar is er dan niets meer heilig.. een musical met daarin 25 Elvis liedjes...De man draait zich om in zijn graf...

Soms is het niet zo erg dat we hier in Australie niet zo veel horen van wat er in Nederland gebeurd. Dan was dit mij ook bespaard gebleven....
 
Back
Top