2 maanden rondreizen what's a must om mee te nemen

Jacky

New Member
Hoi hoi,

volgende week zaterdag vliegen wij (3 volwassenen en een kleine van anderhalf jaar) richting Australie en gaan daar met een camper 2 maanden rondreizen. Wat moeten we absoluut meenemen vanuit Nederland, wat we daar niet kunnen krijgen.

thanks, Jacky
 
[quote author=r2d2 link=topic=8957.msg119618#msg119618 date=1213827581]
Niets eigenlijk  :roll:
[/quote]

Daar kan ik me goed bij aansluiten :-D Australië is redelijk goed uitgerust op het leven in Australië, heel gek ;-) (Wil je het op z'n Hollands doen, dan is er natuurlijk genoeg dat je mee kan nemen. Daar hebben we weer een ander topic voor).

Ik zou wel de favoriete beer van die kleine meenemen :)
 
Je kan bij wijze van spreke niets meenemen, en daar alles kopen.. :p

Veel plezier :)
 
Nou, een verloopstekker dan.
Da's wel makkelijk voor het opladen van je camera, telefoon etc.... in de camper.

Bart
 
Die verloopstekker is een goede en die tip gaf Marijke ons al van M2A.  :up:

Waarom ik die vraag stelde is dat ik nog NOOIT heb gekampeerd en dan ook nog in een ander land, dus tja. Zie er ook een beetje tegenop, met 3 1/2 man 24/7 in een camper....vooral met die kleine meid, hoe die het gaat doen. De reis lijkt mij fantastisch en de dingen die we gaan meemaken en het zal wel even wennen zijn..maar het is een bergje waar ik tegenaan zit te hikken.

Vandaar ook mijn vraag, omdat ik een leek ben, of er nog iets speciaals was. Maar als we alles kunnen krijgen in OZ dan is het goed.

Dank jullie wel voor de antwoorden.

Groetjes Jacqueline
 
creditcard is inderdaad handig met het doen van boekingen etc. Toen ik 10 maanden ging reizen heb ik die ook meegenomen.
Verder gewoon de normale dingen. Mocht je iets vergeten; vrees niet, dan schaf je het daar aan. Veel plezier.
 
ha ha jack! met een camper mag je toh niet van het bitumen, dus die tweede spare is minder nodig, denk ik....
 
Zelfs op butimen kan je een klapband krijgen...
Een paar weken geleden, op een mooie verharde weg, konden we niet uitwijken voor een dooie kangaroo; konden niet uitwijken, omdat nét op dat moment een van de zeer spaarzame tegenliggers ons passeerde. Een uitstekend bot van dat beest zorgde ervoor, dat onze linker achterband volkomen aan flarden werd gereten.
Dus autobanden is zo gek nog niet.....

Zilver
 
Wij zijn net klaar met 3.5 maand rondreizen door Australia en hebben niets speciaals meegenomen vanuit Nederland. Je reist met een camper en die zijn. wat keukenspul betreft, redelijk goed uitgerust volgens mij. Het allerbelangrijkste lijkt me vertrouwd speelgoed van je dochter.

Wat wel erg handig is, is om kleding mee te nemen die niet persee mee terug hoeft naar NL. Wij hebben namelijk vlekken in onze kleding van rode aarde die er niet meer uit wil. Op de meeste campings waren de wasmachines niet van de beste kwaliteit en deden meestal maar een half uurtje over een wasbeurt. De meeste was werd nooit echt goed schoon (Zelfs met Vanish erbij)

Ik wil nu niet zeggen dat je alleen je oude kleding mee moet nemen, maar hou er rekening mee dat het voor kan komen dat er vlekken in je kleren komen die je er niet meer uit krijgt (tenzij je een ster bent in het met de hand wassen van je kleding :) )
 
Go with the flow, laat het over je heenkomen en geniet van je nieuwe avontuur!
Misschien kom je nog kampeerverslaafd terug......zou me niet verbazen.

Henriette
 
Dat is een goeie ja.  koffie

Ik zou een goede camera meenemen. En je laptop, om je foto's te downloaden.

een fijne lamp, want kaarsen zijn hier slecht te krijgen.
je telefoon, met telstra kaart/abbonnement.

genoeg boeken, want je komt niet overal goede boekhandels tegen. (als je van lezen houdt)

verder hangt het ook een beetje vanaf waar je gaat reizen; kust of binnenland.
 
Back
Top