20.000km Fietsen door Australië

LimboBackpacker

New Member
Hoi Allemaal,

Ik ben een 27 jarige jongen uit het mooie Limburgse landschap van Nederland.
Ik ben een half jaar geleden begonnen met een groots project.
20.000km fietsen voor een goed doel (stichting 'Doe een wens') door australie.
Omdat ik het allemaal zelf moet regelen en sponsoren zoeken vraag ik bij deze hulp aan iedereen die me maar een stapje dichter bij mijn doel kan brengen.

Het is erg moeilijk om serieus genomen te worden heb ik gemerkt en de deadline nadert snel om ales te realizeren.

Ik hoop dat me iemand kan helpen.

Groetjes,

Tommie

Veel succes Tommie,

Ik kan je niet helpen en 20.000km is heel veel.
Ik vind 50km op 1 dag al veel, dan heb ik al zadelpijn. :)

Maar ik hoop van harte dat je sponsors vind.

Goodluck  :up:

Jack :evil:

Hoi Tommie

Hier nog een limbo!

Ook ik kan je helaas niet helpen maar ik wens je wel veel sterkte en veel plezier toe,
het zal een zware maar ook leuke trip worden ,

GOOD ON YA , MATE !!!!!

Ik heb wel in een boekje gelezen over een australier die de hele werled rond heeft gefiets, ik weet zijn website-naam niet , maar dat stond in dit boekje :

http://www.getsalt.com/shop_product.php?title=Best-of%20Bike%2006/07

Groetjes Johan

Wow wat een geweldige uitdaging!! Ken je het boekje 'Koud bier en krokodillen' van Roff Smith (Amerikaan die in Australie woont)? Dit gaat over zijn 15000 km fietstocht door Oz.  :bike: poepoeh..
Helaas kan ik je ook niet verder helpen bij het vinden van sponsors. Ik weet wel dat er een Nederlandse man is die elke dag een marathon rent voor de kankerbestrijding (of ander goed doel, weet ik niet meer precies), misschien dat hij je wat kan vertellen over zijn plan van aanpak? Is vast iets over te vinden op internet.
In ieder geval veeel succes!!
Groetjes Nance

Back