200.000 berichten

wauw.png
 
+ 3000 berichten in het "Jack's end" en het "Godverdomme" topic.
Dan nog 4300 berichten van Jack zelf.
Dat maakt toch samen zo'n 7500 berichten
7500 serieuze berichten tegenover 192500 berichten die nergens over gaan is acceptable.
Gelukkig is Jack er nog anders was het net een ouwhoer topic aan het worden. o_O

Congrats guys , op naar de half million............

Cheers,

Jack>:D
 
+ 3000 berichten in het "Jack's end" en het "Godverdomme" topic.
Dan nog 4300 berichten van Jack zelf.
Dat maakt toch samen zo'n 7500 berichten
7500 serieuze berichten tegenover 192500 berichten die nergens over gaan is acceptable.
Gelukkig is Jack er nog anders was het net een ouwhoer topic aan het worden. o_O

Congrats guys , op naar de half million............

Cheers,

Jack>:D

Nice! Maare.. volgens mij zit er wel ergens een telfout. Want ik ga ervanuit dat onder die 3000+ berichten in Jack's end ook een deel van jouw hand zijn ;) maw door ook jouw eigen 4300 mee te tellen, tel je sommige berichten dubbel.. o_O>:D
 
Nice! Maare.. volgens mij zit er wel ergens een telfout. Want ik ga ervanuit dat onder die 3000+ berichten in Jack's end ook een deel van jouw hand zijn ;) maw door ook jouw eigen 4300 mee te tellen, tel je sommige berichten dubbel.. o_O>:D

:D:D , Dat noemen ze schrijven op zijn Australisch Alie.
Net als vissen in Australia.
Heb je een heel dagje gevist aan de waterkant of in een zeepschuitje.
Je vangt niks maar je komt wel half bezopen uit dat bootje.
Dan kom je thuis en vertel je dat je een vis had gevangen van een halve meter .....die eigenlijk maar 2 cm klein was.
Of nog erger , na een heel dagje gevist te hebben en niks gevangen te hebben ga je aan het eind van je dagje naar Woolworths om een vis te kopen bij de visafdeling.
Je komt thuis en dan doe je net alsof je deze gevangen te hebben , totdat je missy zegt , "ik wist niet dat vissen gekookt en al rond rondzwemmen" ..o_O
Well, snap je de vergelijking , je kunt niet liegen dat je niet gevist hebt maar je kunt eigenlijk ook niet zeggen dat je iets gevangen hebt.
Snap je het nu..... WELL ik moet eerlijk zeggen, ik hoop dat je het snapt want ik kan mezelf eigenlijk niet meer volgen.

Jack>:D
 
Back
Top