200 dansers op Station Antwerpen

Gwen

XPdite Sponsor
Hooi Mensen,
ik kreeg net een super gaaf filmpje doorgestuurd.
Gisteren (maandag 23-03-09) is het station van Antwerpen nogal op zijn kop gezet.
Ik zou zeggen, klik op de link, en kijk het hele filmpje  :cool:
http://www.vtm.be/mariadans/
 
Ja he!!
Ik was vorige week nog in Antwerpen.. heb ik weer mooi gemist  :cry: :grin:
 
Dat zul je toch altijd zien.. had 't wel in 't echt meegemaakt willen hebben. Je had sommige gezichten ook eens moeten zien ;)
 
Helemaal uit mijn bol gegaan!!!!!!! Wat had ik daar graag bij geweest....Ben een enorme SoM fanaat

Dank je wel Gwen!!!!
 
haha...superleuk! kijk...dit vind ik nu mooi!
erg grappig om te zien! had er ook wel bij willen zijn!
 
Ja toch!! het is deze en afgelopen maand ook in Brussel en Liverpool geweest.. (die dans was alleen stuk minder) Wie weet deze of komende maand ook in Amsterdam..
Maar had daar ook zeker bij willen zijn. Ik heb SoM ook zo'n 15 keer ofzo gezien. Hij blijft leuk!
Lijkt me super hilarisch.. Er staat ineens een liedje op en een of andere vent begint ineens te dansen.. ik zou in eerste instantie echt denken; wat een gek! En dan binnen een paar seconden staan er zo'n 200 mensen..
Zeker mooi in elkaar gezet in ieder geval! Op de site kun je ook een klein stukje zien over hoe het opgezet is enzo.
 
Ik heb de film wel tig keer gezien.. de musical uitvoering echter nog nooit (ik vind het altijd zo irritant dat het altijd in Den Haag of Scheveningen e.d. is). But who knows..
 
Inderdaad.... schande!!!! Moet je toch minstens 1x in je leven hebben gezien om vervolgens keihard mee te kunnen brullen...

The hills are alive.....
 
Back
Top