2006 World-wide Quality of Living Survey

Scutch

New Member
Mercer has released the results of the 2006 World-wide Quality of Living Survey.

The analysis is part of an annual World-wide Quality of Living Survey, covering more than 350 cities, to help governments and multinational companies place employees on international assignments. Each city is based on an evaluation of 39 criteria, including political, social, economic and environmental factors, personal safety and health, education, transport, and other public services. Cities are ranked against New York as the base city, which has an index score of 100.

http://www.mercerhr.com/pressrelease/details.jhtml/dynamic/idContent/1173105

Select the 'Download the top 50 rankings for Quality of Living' link in the article to get the top 50 list.

Sydney is 9th, Melbourne 17th, Perth 21st, Adelaide 29th and Brisbane 31st.

Not surprisingly Baghdad came last!

Soory, ik heb deze in de verkeerde board gezet, ik had deze in 'Nieuws en Actualiteiten' willen plaatsen.
Wil een van de moderators deze voor mij AUB verplaatsen.
Bedankt,
Susan

[quote author=Scutch link=topic=4427.msg55428#msg55428 date=1144661531]

Soory, ik heb deze in de verkeerde board gezet, ik had deze in 'Nieuws en Actualiteiten' willen plaatsen.
Wil een van de moderators deze voor mij AUB verplaatsen.
Bedankt,
Susan
[/quote]
Die lui zijn niet helemaal goed bij hun hoofd. Hoe kan Amsterdam nou hoger staan dan Melbourne  :?. Als dat zo zou zijn dan was ik toch gewoon naar Amsterdam verhuisd. Is een stuk goedkoper en taaltechnisch veel eenvoudiger.

[quote author=Jeroen_1 link=topic=4427.msg55443#msg55443 date=1144667654]
Die lui zijn niet helemaal goed bij hun hoofd. Hoe kan Amsterdam nou hoger staan dan Melbourne  :?. Als dat zo zou zijn dan was ik toch gewoon naar Amsterdam verhuisd. Is een stuk goedkoper en taaltechnisch veel eenvoudiger.
[/quote]

Zij hanteren blijkbaar andere criteria dan jij gebruikt. Of ze gebruiken een andere weging dan jij. Je kunt trouwens altijd nog naar Amsterdam verhuizen  :wink:. Is inderdaad wel veel makkelijker.

Survey is wel gericht aan ex-pats, dus mensen die niet permanent gaan wonen, en die een goede salaris verdienen, dus in dat geval is Amsterdam natuurlijk leuk om een paar jaar te wonen  :)

[quote author=tinusv link=topic=4427.msg55593#msg55593 date=1144715993]
[quote author=Jeroen_1 link=topic=4427.msg55443#msg55443 date=1144667654]
Die lui zijn niet helemaal goed bij hun hoofd. Hoe kan Amsterdam nou hoger staan dan Melbourne   :?. Als dat zo zou zijn dan was ik toch gewoon naar Amsterdam verhuisd. Is een stuk goedkoper en taaltechnisch veel eenvoudiger.
[/quote]

Zij hanteren blijkbaar andere criteria dan jij gebruikt. Of ze gebruiken een andere weging dan jij. Je kunt trouwens altijd nog naar Amsterdam verhuizen  :wink:. Is inderdaad wel veel makkelijker.
[/quote]
We zijn nu wel aardig door het verhuisgeld heen. Naar Amsterdam verhuizen zie ik niet zo zitten, het zal dan eerder Brisbane zijn  :-D.

Back