28 graden in NL

Frank100

New Member
Tis niet te geloven maar het is vandaag 28 graden hier in NL......Het is nog nooit zo vroeg zo warm geweest in NL. Het laatste rekord dateert uit 1904 oid. Je zou bijna gaan twijfelen :grin: :up: geintje
 
Nou hier dezelfde opmerking, voor het weer hoeven we niet hier te zijn. Ook een geintje  :grin:
Maar nu kunnen ze in NL ook weer eens de bqq aansteken. Een voordeel op dit moment in NL, ze gaan al lekkere lange avonden krijgen terwijl ze hier steeds korter worden. Maar daar valt wel mee te leven.

Groetjes Jojo.  :cool:
 
Mijn kleine kooltjes Weber BBQ die we in NL soms wel drie keer per jaar konden gebruiken  :| staat hier al 4 jaar in de schuur. Wij echte Aussies hebben nu natuurlijk een four-burner gas BBQ metkap. Nothing beats that one!

Maaaaaaaaaaaaaaaaate!

Marc
 
Twijfelen; nee hoor; ik zet de procedure gewoon voort.
Wat is nou dit gelukje vroeg in het jaar vergeleken met een (vrijwel) heel jaar zon???

Ik moet zeggen; gisteren met mijn ogen dicht in de zon, dromend dat ik in Oz zat ....
En idd; 'savonds de BBQ aan!
 
Hoi

Twijfelen of je nog wel moet met dit weer?
Vanaf dinsdag is het weer gewoon 15 graden en kunnen we weer gewoon verder met de emigratie plannen.
Maar ik ben ook wel blij dat de 6 burner BBQ die ik heb overgestuurd uit Oz weer op volle toeren kan draaien
Trouwens wij gaan richting cairns en daar is deze temperatuur normaal in de winter.
Dus heerlijk die australische winters

Groetjes Kees
 
nou,

niet alleen, maar wel als een van de zeeeeeeeeeeeeeeer belangrijke redenen (in ons geval). Ik had het echt wel helemaal gehad met het Noord Europese weer......... :depressed: :freezing:

Geef mij maar de (Sub)Tropics!

:beach: :happysun: :applaus: :stupid2:
:happy: :sunny: :w00t:

Zo, da's wel duidelijk, denk ik.....

Marc
 
[quote author=Frank100 link=topic=6888.msg87177#msg87177 date=1176624540]
Tis niet te geloven maar het is vandaag 28 graden hier in NL...
[/quote]

Ja in Nederland wel ja; ik was net zaterdag naar New York gevlogen waar zondag een enorme storm losbrak. Koud en nat dus ;) haha Veel musea gezien :p
 
[quote author=4np link=topic=6888.msg88095#msg88095 date=1177415286]
haha Veel musea gezien :p
[/quote]
Nog in het Guggenheim geweest?

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=6888.msg88103#msg88103 date=1177425404]
Nog in het Guggenheim geweest?
[/quote]

Yep, en in het MOMA en het museum of natural history... mooi hoor :)
 
Back
Top