3 dozen verhuizen naar Perth

Marielle

New Member
Mensen,

Ik heb 3 dozen met (foto)boeken die naar Perth moeten. De rest verhuis ik volgend jaar als we een groter huis hebben. Nu heb ik de site doorgespit op het topic 'verhuisbedrijven' en heb een overzichtje gemaakt van bedrijven waar de meesten goede ervaringen mee hebben. Deze ga ik volgende week bellen en bij allen een offerte aanvragen:

Voerman : 070-3011301
World Freight Logistics: 010-4945599
Always Transport: 078-6311877
Excess Bagage:020-4466234
Online Shipping: 010-4047405
Vlugo: 073-6313000

Wat ik me ook nog zit af te vragen, is of ik mijn 3 dozen met iemand anders mee naar Perth kan verhuizen?  :?

Bedankt, groetjes, Marielle 
 
Ik ben zelf heel erg benieuwd wat voor antwoorden je krijgt.... Naar mijn weten zijn de bedrijven die je nu opnoemd allemaal echte verhuizers. Met een minimum van 2 kuub en torren hooge prijzen. Je kan ook is naar dit bedrijf kijken.
http://www.baggage.nl/
Dat is echt een vervoerder. Dus dan skip je de tussen personen en is het dus erg goedkoop. Ik ben nu voor 1 kuub (18dozen) :lol: 380euro kwijt. Ik moet de goederen dan wel zelf ophalen en daar nog voor de inklaring betalen. Hoe duur dat is???  Ik heb iemand gezien die in Perth 55dollar voor 2 dozen moest betalen. We zien wel.

dit topic lijkt trouwens wel heeeeeel erg op dit topic :roll: :|
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3266.msg38672#msg38672
 
Het is misschien de moeite waard om te informeren bij je vliegmaatschappij of zij niet die 3 doosjes voor je kunnen meenemen. Wel van te voren aanmelden dus. Niet pas bij het inchecken met 3 dozen extra aankomen, dat is volgens mij een stuk duurder.

De echte verhuisbedrijven rekenen per m3, voor jouw geval een beetje duur want de 1e m3 is altijd het duurst en met 3 dozen heb je waarschijnlijk nog lang geen m3. Dus dan zou je inderdaad moeten proberen jouw dozen met iemand anders zijn vracht te laten verschepen.
 
Misschien heb je hier wat aan,
Stop in alle hoeken van je bagage een album, als dat gaat.
De rest laat je meenemen door iedereen die op bezoek komt in oz.

OUTBACK JACK :evil:
 
Hoi Marielle,

ik laat ook 3 dozen overkomen, is in verhouding wel wat duurder maar je zit niet met een minimum vracht:

TPG post, max. afmetingen (zeg maar verhuisdoos), duur ca 3 weken, kosten per doos 60 euro....

Misschien voor jou ook een ideetje.....? (is best prijzig nu ik het zo lees, alleen ik heb  het geluk dat ik het mag declareren... :up:)

Gr. Sab
 
Hey Marielle,
Ik heb ong 7 dozen verstuurd, gewoon met TPG post, en dan de economy. Het duurt dan wel ong. 8 weken maar ik heb ze dan ook al een tijdje geleden al vooruit gestuurd. Je kunt dan max 20 kg per doos versturen en dat kost dan iets van 53 euro.... (20 kg is best een doos hoor!!).
Succes!
Tot gauw in Perth!
Marina
 
Dat is inderdaad wel een idee met dat TGP. Geen gekloot met inklaring en containers. Gewoon dozen op het postkantoor inleveren, in het vliegtuig stappen en in Australie weer in ontvangst nemen van meneer de postpode :up: Mocht ik onder de 8 dozen blijven dan ga ik het zeker ook zo doen. Hier eventjes een tabelletje met de prijze.  Via TGPpost.nl gevonden :up:



5-10 kg       €31,-
10-15 kg     €41,50
15-20 kg     €53,-


edit: Toch ben ik benieuwd naar de ervaringen. Was het gewoon dozen dumpen op het postkantoor of was er nog een hoop ingewikkeld papier werk wat er aan vooraf ging :|
 
Nee hoor, gewoon een formuliertje met wat er in de doos zit en away you go.
Overigens; mijn dozen zijn keurig op tijd, vandaag, na 8 weken afgeleverd bij Mike.
We kunnen dus lekker gaan uitpakken zodra we aankomen!!!  :up:
 
Hoi,

Vanmiddag even bij de TPG langs geweest en inderdaad 20 kilo voor 53 euro en het duurt ongeveer 7 weken voordat het er is. Ik denk dat ik dit ga doen, lijkt mij de beste optie voor m'n drie doosjes!

Bedankt, groet, Marielle
 
zie ik het nou goed??? Per 2006 heeft TGP eventjes goed in de prijzen gesneden..
http://www.tpgpost.nl/voorthuis/internationaal/pakketten/int_pak_plus_buiten_eu/prijs.jsp

Services      Priority        Economy(zeepost)
0-2 kg        € 22,75      € 17,00
2-5 kg        € 30,25      € 22,00
5-10 kg      € 52,00      € 27,75
10-20 kg    € 98,00      € 36,00
 
Dit zijn de prijzen van de belgische post ; Berekening van uw prijs
 
U wenst een Pakje te verzenden.

Met de behandeling: Niet prioritaire zending
Met bestemming: Rest van de wereld
In het formaat: Tot en met 20 kg

De basisprijs hiervoor bedraagt: 156.00  EUR  :| :x

   
Totaal: 156.00  EUR
Aantal stuks: x 1  Stuk(s)
   
Totaal: 156.00  EUR

Is wel effe een verschil, loont dus de moeite om deze vanuit nl te verzenden. Ik woon een 15 min. van de grens.(valkenswaard)
 
Back
Top