457 > 186 DE --> IELTS oefenmateriaal

EmilyMorgen

Member
Hi allemaal,
Lang niet meer gepost maar ik lees nog steeds graag mee. Na alle visa verandering ben ik inmiddels ook het traject naar Permanent Residency ingedoken want ik voel me hier nog steeds echt thuis.
Heb inmiddels mijn positieve SkillAssessment op zak en moet zaterdag mijn IELTS test doen..... ik weet dat er hele handig hulp lijstjes, tips and tricks en oefenmateriaal rondzwerven op dit forum. Kon ze met de zoekfunctie alleen niet heel makkelijk vinden.

Heeft iemand misschien een linkje?

Dank!!

Ieltsadvantage.com is een fijne site

En ieltsliz.com (by Liz)

Helemaal akkoord! Wij gaan de laatste dagen voorbereiding IELTS in, en ieltsliz.com is werkelijk een mega-hulplijn. Je vindt er met wat zoeken ook allerlei recente vragen op IELTS testen die lezers uit verschillende landen posten, zo kan je zien welke vragen er in de laatste weken gepasseerd zijn. Daar durft nog al eens wat herhaling in te zitten, en zelfs als dat niet het geval is, is het zeer handig oefenmateriaal.

Succes!!

Hi Emily,

De link voor meer info over IELTS vanaf dit forum: https://xpdite.net/forum/threads/oefensites-ielts.3941/
De reden waarom de meesten hier stressen voor de IELTS is omdat zij (wij dus ook) er een hoge score voor moeten halen om door het assessment heen te komen, of soms omdat ze de extra punten bij immi nodig hebben voor een overall band 8. Als ik jou zo hoor is het niet voor je skills assessment, want die heb je al. Als je geen hele hoge scores hoeft te halen hoef je je ook niet zoveel zorgen te maken.

Hele mooie cijfers :up:

Thanks - beetje ziek van writing en snap niet zo heel goed waarom, al zou ik me heel goed kunnen voorstellen dat mijn handschrift vrijwel onleesbaar was hier en daar en dat dat voor wat rode strepen gezorgd heeft :oops:... dat is het doorgaans namelijk al en onder tijdsdruk en een uur lang schrijven met een potlood was toch zeker al wel 15+ jaar geleden.

Thanks - beetje ziek van writing en snap niet zo heel goed waarom, al zou ik me heel goed kunnen voorstellen dat mijn handschrift vrijwel onleesbaar was hier en daar en dat dat voor wat rode strepen gezorgd heeft :oops:... dat is het doorgaans namelijk al en onder tijdsdruk en een uur lang schrijven met een potlood was toch zeker al wel 15+ jaar geleden.

Iedereen is (bijna) altijd ziek van Writing. The missus heeft op alles een 9 behalve (academic) writing, dat is een 7. Dat ze Dyslectisch is helpt niet echt denk ik maar toch, het blijft het moeilijkste onderdeel.

Back