457

sponsor gezocht???

• 457

Votes: 0 0.0%
  • sponsor gezocht

Votes: 2 100.0%

• Total voters
    2

guus

New Member
Ben mechanical engineer met veel werkervaring.Zit in de buurt van bunbury(WA).Ben opzoek naar een sponsor voor een 457 liefst in de buurt van Bunbury, zit met zwangere vrouw op een toeristenvisum en willen hier graag blijven.Wie heeft er een goede tip?Heb straks een aussie kind kan dat een gunstige invloed hebben op visum aanvraag?Iemand ervaring mee?

Kijk eens op http://www.applusrtd.com/html/standaard/en-GB/pages/default/Our_profile.html
groetjes Inge

volgens mij heb je nog geen aussie kind aangezien jullie neem ik aan beiden een NL paspoort hebben ?
Of heeft je vrouw / vriendin een Australisch paspoort ?

iig succes met het vinden van een sponsor & de zwangerschaps periode  :up:

Gr,
Johan

Ik heb geen idee hoe het zit.. als je kind in Australie geboren wordt, zou het ook een australisch paspoort moeten krijgen, of zie ik dat verkeerd? Heb weleens gehoord dat veel aziaten op die manier het land binnen komen.

Ik ben ook tijdens het reizen een Nederlands echtpaar echtpaar tegengekomen (met kids) die ooit een visum voor Australia hebben gehad, maar niet de 2 jaar zijn gebleven om het echte 'permanente visum' te kunnen ontvangen. Maar omdat hun oudste in Oz is geboren, krijgen zij het wel nog steeds voor elkaar elke 5 jaar hun visum te verlengen, ondanks dat ze de afgelopen 7 jaar ofzo niet meer in Oz hebben gewoond.

Maar ik heb echt geen idee of je dit op een toeristenvisum voor elkaar krijgt..

Heb inmiddels wat info bij elkaar verzameld, maar heb gemerkt dat in WA overal de regels anders worden uitgelegd,maar ook worden uitgevoerd.Mijn aankomend kindje krijgt zowel een aussie paspoort als een nederlands paspoort.Dit heeft overigens geen invloed op enige visum aanvraag.

Het stikt hier in deze regio van de nederlanders die na de oorlog hier zijn gekomen. Zelf nooit Australier geworden, maar al hun kinderen zijn toch allemaal Australier, spreken zelfs geen Nedelands. Enkelen hebben na hun 18e een nederlands paspoort aangevraagd maar mochten natuurlijk hun Australische nationaliteit behouden.
Dus voor zover ik weet als je kind hietr geboren wordt krijgt hij ook de Australische nationaliteit.

Welkom op het forum  :hi:

Mariette

Back