Hallo, ik ben Beatrice, ik woon in Amsterdam met man en kids (5 kids, tussen 2,5 jaar en bijna 10 jaar). Ik ben zelf een buitenlander in Nederland (ik kom uit Parijs) maar woon al 13 jaar hier. We hebben 1,5 jaar in Tokyo gewoond (met 4 jongens en mijn dochter is daar geboren). Nu zijn we 2 jaar weer in Amsterdam.
We kunnen naar Perth dankzij mijn mans werk. Heel spannend maar gaat het ons lukken om een betaalbaar huis te vinden ($500/week), met zwembad voor de kids, niet te ver van Rivervale (waar mijn man zou werken), bij een leuke school?
Voor de mensen met kids die al daar wonen: HELP! Een paar adviezen zou ik erg waarderen! Alle meningen welkom ;-)
Alvast bedankt!
Groetjes uit Amsterdam waar de zomer moeite heeft met beginnen :-(
We kunnen naar Perth dankzij mijn mans werk. Heel spannend maar gaat het ons lukken om een betaalbaar huis te vinden ($500/week), met zwembad voor de kids, niet te ver van Rivervale (waar mijn man zou werken), bij een leuke school?
Voor de mensen met kids die al daar wonen: HELP! Een paar adviezen zou ik erg waarderen! Alle meningen welkom ;-)
Alvast bedankt!
Groetjes uit Amsterdam waar de zomer moeite heeft met beginnen :-(