6 Richter Scale

@Emulate: gelukkig maar! Nooit geweten dat we hier ook aardbevingen hebben. De laatste was in 1997. Hoe is het met @Thijsvr in jullie appartement? De trillingen zouden tot aan de Central Coast gevoeld zijn. Hier niets gemerkt.
 
Er viel hier net wel een mandarijn 🍊 uit de boom, het gaat goed met de mandarijn. (Ga ervan uit dat het toeval was 😉)

Maar wat een ‘shocker’! Aardbevingen van die orde zijn zeker niet standaard hier nee.

Mooi dat de dakpannen het weer overleefd hebben @Emulate
 
Hier is alles prima gelukkig. Het was mijn eerste aardbeving, dus ik rende in m'n onderbroek naar buiten. Annelies daarentegen, die aardbevingen in NZ meegemaakt heeft moest er hard om lachen.
We hebben het op beeld en ik heb het als grap geblurred alsof ik naakt was, iets waar ik weer hartelijk om kon lachen.

Maar ja, it definitely got the heart going for a bit.
 
Hier is alles prima gelukkig. Het was mijn eerste aardbeving, dus ik rende in m'n onderbroek naar buiten. Annelies daarentegen, die aardbevingen in NZ meegemaakt heeft moest er hard om lachen.
We hebben het op beeld en ik heb het als grap geblurred alsof ik naakt was, iets waar ik weer hartelijk om kon lachen.

Maar ja, it definitely got the heart going for a bit.
Wederhelft kwam net uit de douche en racete in zijn shriveled old retiree birthday suit naar buiten. Ik kon hem nog net aan zijn haren naar binnen sleuren.
 
Hier is alles prima gelukkig. Het was mijn eerste aardbeving, dus ik rende in m'n onderbroek naar buiten. Annelies daarentegen, die aardbevingen in NZ meegemaakt heeft moest er hard om lachen.
We hebben het op beeld en ik heb het als grap geblurred alsof ik naakt was, iets waar ik weer hartelijk om kon lachen.

Maar ja, it definitely got the heart going for a bit.
Die willen we natuurlijk zien!
 
Heb wel eens gebivakkeerd in LA vlakbij de echte Dan Andreas Fault. En uiteraard in één van de eerste nachten uit bed gerammeld. Vreemde gewaarwording hoor! Maar ze zijn er daar zo aan gewend dat we de schoenen al naast het bed hadden staan (je wilt niet met blote voeten door gebroken glas lopen)
 
Hier alles goed en ik denk dat vandaag een beetje vergelijkbaar was met die van 2012. Ik moet zeggen dat we toen meer bij het epic center in de buurt woonden. Elke keer als je het mee maakt is toch wel een rare gewaarwording.

Ik zat vannochtend op de pot en in eens begon alles te schudden en ik mezelf maar de schuld geven 😂 och dit kan er ook nog wel bij hier in VIC🥴
Hoop dat iedereen ok is:up:
 
Back
Top