6 x Adelaide

Carmen

Member
Wachten, wachten, wachten, wachten....

Wanneer komt dat visum nou. Ik wil het huis in de verkoop gooien etc. etc.

We hebben half januari de medische keuringen gehad, dus het komt hopelijk vlug.

Carmen
 
Haha, iemand die net zo ongeduldig is als ikke.
Lunch pauze is een feest, want dan ren ik naar huis om te kijken of mijn Nederlandse en/of Australische police clearance in de bus ligt.
De Stat Decs worden geregeld en dan het hele zooitje naar London. Helaas kan dat alleen per post en moet ik weer wachten.......
Gelukkig kan het per registered post en kan ik in ieder geval effe checken of het wel is aangekomen.  :-o
 
aaah... Moet je niet doen joh... Het wordt nu juist heel mooi weer, lekker vroeg weer licht en steeds later donker, de vogeltjes fluiten lekker, zonnetje schijnt :)
Komt vanzelf wel goed. Hoe meer je er aan denkt, hoe langer het meestal lijkt te duren. En net wanneer je denkt 'Komt wel goed...' Komt er een leuk pakketje op de deurmat vallen met heel goed bericht ;)
 
Het is zeker goed voor je humeur als er wat leuks op je deurmat ligt.
Vandaag ben ik tussen de middag niet thuis geweest, dus wie wet als ik straks thuis kom. Zal de nederlandse politie verklaring er liggen of niet.........heb het drie weken geleden opgestuurd!
 
Je hebt gelijk, het is heerlijk weer! Het zal wel goedkomen, dus we hebben het huis nu in de verkoop staan..... Bij mij duurde die verklaring van goed gedrag ook lang. Twee weken langer dan bij mijn vriend, maar die kwam ook.
 
Mijn verklaring heb ik ook binnen en de Australische is onderweg. Kreeg van het weekend te horen dat er 2 Stat Decs onderweg zijn in de post. We hadden er al eentje dus dat zit goed. Leuk nieuws en het gaat lekker zo!
 
En hoe vlot de verkoop van jullie huis? Een beetje voorspoedig hoop ik?!!  :)
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)


[size=10pt]WE KOMEN ER AAN.................[/[/size]color]

Het visum is afgegeven op 7 april!!!!!

En we zijn heel blij, we hebben een heeeeeeel goed weekend gehad!

Nee, het huis is nog niet verkocht, maar dat zal wel goed komen.

Verder ben ik op zoek naar een adres in Australie. De hond gaat mee en die halen we op in Perth, daarna gaan we 4 maanden reizen en dan gaan we pas naar Adelaide om een huis, werk, scholen etc. te zoeken. Maar voor de import permit van de hond moet er een australisch adres zijn.....
 
Back
Top