aan het begin en op basis van humanitaire gronden

globalgirl

New Member
ik ben nieuw hier en aan het begin van een heel spannende reis. Ik, vrouw van 42 wil samen met mijn 2 kinderen van 11 en 12 volgend jaar naar Sunshine coast emigreren.
reden is omdat ik geen familie meer in Nl heb en nog wel in Australië. Daar wonen ene achterneef van me met zijn vrouw, kids en kleinkinderen.
Ik kom helaas niet in aanmerking voor een skilled worker visum omdat mijn beroep niet op de lijst staat. Ik ben Life coach.
maar, buysse immigration service is nu aan het uitzoeken of ik op basis van humanitaire gronden in aanmerking kom voor een family visum.
dus het is even in spanning afwachten.

Hi Globalgirl,
spannend hoor. Mooi dat je er voor gaat.
Wie weet hoe zonnig je toekomst wordt aan de Sunshine Coast....
succes, Patries (Central Coast, stukje lager... km of 1500)

Welkom! Fingers crossed voor je visum. Ik hoor dat het goed wonen is aan de Sunshine Coast. Ik woon zelf ten zuiden van Brisbane, precies tussen de stad en de Gold Coast in (ook niet verkeerd ;)).

Doe nog even research voor je met buysse in zee gaat...of type Buysse even in bij de zoekfunctie op het forum
wink.gif

Succes met jullie plannen
afro.gif

wat is er met Buysse? Graag tips!
ik heb net gehoord via mail dat mijn verzoek afgewezen is omdat mijn familie in Australië letterlijk verre familie is.( achterneef) en ik op basis daarvan geen family visum kan krijgen. nee, dat wist ik en daarom hadden ze mij ook om aanvullende info gevraagd waarom ik dan geen familie in Nl meer heb.
maar het heeft dus niets geholpen, en ik baal enorm. de familie daar is de enige familie die ik nog heb!

zijn er nog tips wat ik kan proberen?

gebruik de zoekfunctie op het forum maar, er is al veel over geschreven. Als je beroep niet op de lijst voorkomt zie ik het somber in. Je zou het nog bij een ander emigratiebureau kunnen proberen. Er zijn er meer met betere refenties zoals Move2Austalia en Just Migrate.

Heel veel succes
Yvonne

wat is er met Buysse? Graag tips!
ik heb net gehoord via mail dat mijn verzoek afgewezen is omdat mijn familie in Australië letterlijk verre familie is.( achterneef) en ik op basis daarvan geen family visum kan krijgen. nee, dat wist ik en daarom hadden ze mij ook om aanvullende info gevraagd waarom ik dan geen familie in Nl meer heb.
maar het heeft dus niets geholpen, en ik baal enorm. de familie daar is de enige familie die ik nog heb!

zijn er nog tips wat ik kan proberen?

Doe een vismcheck op de site van diac..
http://www.immi.gov.au/visawizard/

En probeer een ander migratieburo...
wink.gif

Justmigrate is een goede, die teven een gratis beoordeling doet.
Visa4you dito!
M2A kost een visumcheck 175,- euro's

Back