Aangeboden: diverse inboedel

Marije2

New Member
* Sony television
* Whirlpool microwave/oven/grill
* Moulinex microwave/grill
* Bauknecht freezer
* Krups espresso machine
* Goldstar oscilloscope
* Cigweld welding machine
* Braun kitchen machine
* Bosch dishwashing machine
* Lava lamp
* Serengeti tent

Ik heb overal foto's van, dus als je interesse hebt, stuur me dan een e-mailtje en dan stuur ik een plaatje terug.
 
Vergeten erbij te zetten: De spullen staan in Ingleburn (zuid-west Sydney) en kunnen daar tegen elk aannemelijk bod opgepikt worden. Mijn e-mailadres is wsc@iinet.net.au.
 
Serengeti is het merk. Het is een vierpersoonstent. Erg robuust. Gemaakt voor safaries. Nieuwprijs was AUD 1100. 1x gebruikt voor een week. Is ongeveer 6 jaar oud, maar in als nieuw conditie.
 
Hoi Anne Marije,

Ja, ik heb een foto van de espresso machine, maar die heb ik momenteel even niet bij de hand. Ik heb hem op een andere computer staan en kan hem je morgen wel toesturen. Wat ik ervoor vraag is wat jij ervoor wilt geven. Misschien AUD 100? Ik weet niet of je dit teveel vindt, dus doe maar gerust een bod. We komen er ongetwijfeld wel uit.

Groetjes,
Marije
 
Zie ik daar nou een oscilloscoop bij staan? 2 kanaals? 10 of 20Mhz. zitten er probes bij.. en misschien ook een model nummer :p  :lol:

Ik ben al een tijdje opzoek naar een oscillo voor wat school projecten. Op ebay staan ze niet zo vaak of erg duur en oud anyway. Ik zit zelf in Adelaide enig idee of het mogelijk zou zijn omdat ding op te sturen en ik weet het ze zijn erg log en groot dus ik heb er begrip voor als je zegt Oooo nee daar begin ik niet aan...  :up:

Laat maar ff weten als je wilt.

cheers Barry
 
Hey Barry!

De oscilloscoop hebben we toevallig nog. Hij is van mijn man en ik heb hem even het een en ander gevraagd. Als het goed is, is hij 2 kanaals, 40Mhz en er zitten probes bij, maar mijn man wil dat bij thuiskomst nog even checken, dus ik kom vanavond weer bij je terug (we zitten nu allebei op het werk). Vervoer naar Adelaide is geen probleem. We hebben wel meer dingen via de post verstuurd. Het is gewoon een kwestie van goed inpakken. Je mag hem hebben voor elk redelijk bod.  :smile:

Groetjes,
Marije
 
Hey Barry!

Zoals gezegd zou ik vanavond bij je terugkomen. Mijn man heeft ondertussen het een en ander gecheckt en me de volgende gegevens doorgestuurd:

Merk: Goldstar
Bandbreedte: 40 Mhz
Dual time base + delayed sweep
Time base: .2 micro seconds up to .2 seconds
Included: 1 probe (100Mhz), handleiding en nog wat andere accessoires

Hoop dat dit helpt.

Ik heb trouwens ook een paar plaatjes van het apparaat, dus als je me even e-mailt op wsc@iinet.net.au, dan stuur ik je die toe.

Groetjes,
Marije
 


OFX
Back
Top