aangeboden een gratis verblijf midden in een national park

Status
Not open for further replies.

yjf

New Member
aangeboden in captains creek,bij agnes water,qld.
gratis verblijven met je eigen caravan op een 400 acres plot met dam
en alle facillities aanwezig,liefst een retired couple tegenprestatie een beetje meehelpen met gras maaien,wipper snipper ect.
Een prachtige omgeving midden in natuur. :wink:

En dan ook op de ouderwetse hollandse manier... met een handgrasmaaier :grin:

nee natuurlijk geen 400 acres het meeste is bush,
alleen een beetje rond de caravans.
Er zijn 2 heuvels achter op het terrein en om naar boven te komen heb je een 4 x 4  nodig
en dan heb je een prachtig uitzicht over 1770 en bustard bay. :up:

Klinkt goed, gratis verblijf voor wat hand en span diensten, helaas niets voor ons, maar wel prima dat je aan de mensen hier denkt. Heb net een leuke baan in Perth.

het blijft nog wel even tot verder bericht.
ik  woon daar niet zelf maar verblijf er als ik in australie ben bij mijn aussie vriend(beiden zijn we 60+)en hij is niet zo mobiel als hij zou willen en heeft dus een klein beetje hulp nodig met wat werk rond de caravans en wat aanspraak is ook nooit weg.het is 30 minuten van agnes water en prachtig daar. :up:

[quote author=Sacha link=topic=9818.msg133801#msg133801 date=1236318978]
En dan ook op de ouderwetse hollandse manier... met een handgrasmaaier :grin:
[/quote]
Daarvoor heb ik hier 2 konijnen die het gras op perfecte hoogte houden. :grin:
Klinkt interessant dit aanbod!

[quote author=yjf link=topic=9818.msg135953#msg135953 date=1238724152]
het blijft nog wel even tot verder bericht.
ik  woon daar niet zelf maar verblijf er als ik in australie ben bij mijn aussie vriend(beiden zijn we 60+)en hij is niet zo mobiel als hij zou willen en heeft dus een klein beetje hulp nodig met wat werk rond de caravans en wat aanspraak is ook nooit weg.het is 30 minuten van agnes water en prachtig daar. :up:
[/quote]
Als dat couple 60+ is en het niet aan kan waarom dan het liefst een retired couple?
We hebben nu geen werk en een 4 wiel aangedreven wagen, maar het is een beetje ver weg van Melbourne jammer genoeg! :cool:
Ik zou zo de honden in de auto mikken en er heen gaan om te helpen, lijkt me heerlijk!!  :up:
We zijn al eerder in 1770 geweest.

Succes met je zoektoch naar hulp.

aan georg,

Dank je voor het aanbod,jammer dat het te ver is,maar als je eens de kans hebt kom eens langs. :up:

Status
Not open for further replies.
Back