aangeboden: Engelse studieboeken

Fritsie

XPdite Sponsor
Voor de liefhebber: zelfstudiepakket Engels: Cambridge First Certificate.

Cambridge First Certificate behandelt het gebruik van het Engels (grammatica en vocabulair), lezen, schrijven, luisteren en spreken. Zie de website van Cambridge (www.cambridgeesol.org) voor een volledige beschrijving van de cursus. De cursus heeft het Europese niveau B2. Dit houdt het volgende in.

Kan de hoofdgedachte van een ingwikkelde tekst begrijpen, zowel over concrete als over abstracte onderwerpen, met inbegrip van technische beperkingen in het eigen vakgebied. Kan zo vloeiend en spontaan reageren dat een normale uitwisseling met moedertaalsprekers mogelijk is zonder dat dit voor een van de partijen inspanning vergt. Kan duidelijke gedetailleerde tekst produceren over veel onderwerpen; kan een standpunt over een actuele kwestie uiteenzetten en daarbij ingaan op de voor- en nadelen van diverse opties.

Een hele mond vol, maar mijn ervaring is dat het goed aansluit op het Engels van de middelbare school.

Het pakket bestaat uit de volgende boeken (met gebrande cd's):
- Cambridge New Progress to First Certificate (met cd's), Leo Jones, ISBN 0-521-49988-7;
- First Certificate Language Practise, Michael Vince, ISBN 1-405-00766-4;
- Cambridge Practise Test for First Certificate nr. 1 (met cd's), Paul Carne, ISBN 0-521-49896-1;
- extra materiaal.

Voor de duidelijkheid: het is geen IELTS! Ik denk zelf dat er weinig verschil tussen IELTS en First Certificate is, het is beide van Cambridge, maar toch....

In ruil voor een flesje rode Australische wijn af te halen in Haarlem, Alkmaar of Leiden.

Frank
 
Verkocht.

Ik heb nog een erg lekkere fles Negroamaro del Salento (Domiziano, 2005) liggen.

Wil je me mailen? mordor@kabelfoon.nl
 
Voor de liefhebber:
het zelfstudiepakket voor de vervolgopleiding van Cambridge First Certificate (FCE), het Certificate in Advanced English (CAE) studiepakket. De CAE course leidt op tot het Europese niveau C1. Dit houdt het volgende in.

Kan een uitgebreid scala van veeleisende, lange teksten begrijpen en de impliciete betekenis herkennen. Kan zichzelf vloeiend en spontaan uitdrukken zonder daarvoor aantoonbaar naar uitdrukkingen te moeten zoeken. Kan flexibel en effectief met taal omgaan ten behoeve van sociale, academische en beroepsmatige doeleinden. Kan een duidelijke, goed gestructureerde en gedetailleerde tekst over complexe onderwerpen produceren en daarbij gebruikmaken van organisatorische structuren en verbindingswoorden.

Voor meer info kun je weer even de website van Cambridge (www.cambridgeesol.org) raadplegen.

Het studiepakket bestaat uit de volgende boeken en (gebrande) cd's:
-    The Cambridge CAE Course with CD's, Mary Spratt, ISBN 0-521-78898-6
-    Cambridge Certificate in Advanced English nr.4, ISBN 0-521-79765-9
-    Cambridge Certificate in Advanced English nr.5 with CD's, ISBN 0-521-75437-2
-    Cambridge Certificate in Advanced English nr.6, (gekopieerd) with CD's
-    veel extra materiaal (grammar, phrases and vocabulary).

De boeken zijn in goede staat (er is in enkele boeken met potlood geschreven). Voor de duidelijkheid: het is geen IELTS!

In ruil voor een flesje rode Australische wijn af te halen in Haarlem, Alkmaar of Leiden. Dit alles geldt ook nog steeds voor het zelfstudiepakket First Certificate in English (FCE).

Frank
 
Hey Fritsie,

Even bedenken wanneer we kans zien om richting H'Lem te komen........die wijn komt wel goed!
 
en anders ben ik zeker geinteresseerd, krijg je nog een flesje extra ook. Ik rij door heel nederland en haakl ze op als U het schikt.

Ik hoor het wel

gr helmut
 
Hoi Helmut,

Zoals je al gelezen hebt, heb ik de boeken aan Ernie beloofd. Mocht Ernie er vanaf zien dan laat ik het je weten.

Groet, Frank
 
Hoi Fritsie....maak Helmut er maar blij mee ( :oops:) aangezien we echt voorlopig geen kans zien om jouw kant op te komen......
Voordeel is nu wel dat je TWEE flessen krijgt!  :up:
gr Erna
 
He Fritsie...

morgen wordt moeilijk, mag het ook volgende week zijn, dinsdag bijvoorbeeld?

ik wacht op je antwoord.

gr Helmut
 
Ik ben geslaagd voor het Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE). De studieboeken bied ik, net als de boeken van de FCE- en CAE-cursus, weer aan in ruil voor een flesje wijn. Het gaat om de volgende boeken:
- New proficiency Gold coursebook (met gebrande cd's);
- New profinciency Gold exam maximiser;
- Past papers of proficiency in English 4;
- Past papers of proficiency in English 5;
- veel extra materiaal,waaronder Past papers of proficiency in English 3 (gekopieerd).

Een goede voorbereiding voor wie IELTS op academisch niveau moet doen. De boeken zijn af te halen in Haarlem.

Groet, Frank
 
Back
Top