aangeboden familie bedrijfje in Australie

jweemaes

New Member
Voor diegenen die houden van eerlijk de kost verdienen, onafhankelijk willen zijn, wat van de natuur houden en toch ook goed onder de mensen willen komen..hebben wij misschien iets waar je naar zoekt.
Mijn vrouw ( Kathy) en ik (jos) hebben twaalf jaar geleden een bedrijfje opgestart, iets voor z'n tweeen, samen doen, ..iets samen opbouwen. En dat hebben we ook gedaan, en nu na twaalf jaar is het tijd voor een ander project. het bedrijfje loopt prima, veel vaste klanten, goede inkomsten en gelegen in een van de mooiste natuurgebieden in Australie, en zoals ieder nederlander dat wil, op een heuvel vanwaar je honderd kilometer ver kan genieten.
We hebben hier een boomgaard ( olijven), voorzien van 860 bomen en onder irrigatie vande rivier de Murray, een huis met drie slaapkamer, 8 hectare grond, fabriek met onze eigen olijven pers en eet olijven fabricage, een ondergrondse kelder voor de wijn opslag ( we verkopen hier ook wijn) en een leuke winkel op het bedrijf. Geen gebrek aan klanten en ..als je bezorgd bent dat het te veel tijd in beslag neemt...dit is een 4 dagen per week bedrijf ( afgezien van de oogst periode want dan is het handen uit de mouwen steken)
Mocht je geinteresseerd zijn, ik heb twee web sites, eentje speciaal gemaakt voor de verkoop ( www.lifestylebusiness.yolasite.com) en onze normale web site www.olivesandoil.info

Veel groeten, en....Australie is en prima land !!
Jos

Ziet er schitterend uit Jos! Voor ons niet om over te nemen op dit moment maar ik kan me goed voorstellen dat jullie daar genieten.

Even ter info: jullie standaard website doet het (nu) niet, wel de 'verkoop' website.

Succes met de verkoop!
Annemarie

Ziet er schitterend uit Jos! Voor ons niet om over te nemen op dit moment maar ik kan me goed voorstellen dat jullie daar genieten.

Even ter info: jullie standaard website doet het (nu) niet, wel de 'verkoop' website.

Succes met de verkoop!
Annemarie

Hoi Annemarie

Onze web site is www.olivesandoil.info
Het schijnt wel vanuit hier te werken
veel groeten
Jos

Als hier Australie is........ krijg ik hem ook niet te zien hoor!

Groetjes Chantal

Ziet er fantastisch uit Jos!
afro.gif

Hebben jullie geen last gehad van de droogte de laatste jaren?

Groeten Steven

Hi Steven
de olijven boomgaard is onder irrigatie. de olijven bomen hebben niet veel water nodig maar toch geven we ze af en toe eens wat te drinken. We hebben een 6 mega liter water licentie vanuit de rivier de Murray, en dat is meeeeer dan voldoende. De regenval is hier per jaar ongeveer 400 mm, bijna iedere dag schijnt hier de zon, zomer en winter, dus inderdaad, ietsje droog, vergeleken met Nederland.
Jos

Hoi Jos,

Fijn om te horen dat jullie geen last van de droogte hebben!
Het ziet er geweldig uit zo op de site!

Succes met de verkoop, gaat vast lukken!
afro.gif

Groeten Steven

Back