Aangeboden: Nederlands lesmateriaal/cd's etc. Adelaide

Yvon

New Member
Kind te groot maar spullen te goed voor de prullenbak, wellicht iemand geinteresseerd? Ik heb hier liggen: luistercd's (jaja, en dat in de tijden van MP3spelers maar reuze handig in een auto zonder afspeelmogelijkheid :smile: ) van de boeken: Pluk vd Petteflet; Jip&Janneke Verhaaltjes; Feestkriebels CD1+2. Verder DVD's: Bob de Bouwer, Allerleukste Klusjes/Vlekkie de Waakhond/Bob bouwt een schuur en nog Thomas de Stoomlocomotief, 4 avonturen. Voor alles geldt: sommige origineel, sommige copien.
Lesmateriaal om Nederlands bij te houden of te leren: de boeken Ik ben Bas, Bas ga je mee? en Bas, waar ga je heen? Compleet met handleiding voor leerkrachten en ouders. En het boek Liedjes met een hoepeltje erom (evt. met cd's).
Tot slot nog het spel Mijn Eerste Scrabble, de Dora variant.
Stuur het graag naar je op, hoef er niets voor te hebben, wel vergoeding verzendkosten. En natuurlijk kan het ook worden opgehaald!
 
Dat klinkt superleuk voor onze ukkies! Maar we hopen pas tegen het eind van het jaar in Adelaide te zijn. Het is denk ik wat veel gevraagd het zo lang te bewaren, en opsturen naar NL is ook een beetje veel van het goede denk ik. Typisch geval van jammer dus. Maar leuk dat je het aanbiedt op deze manier!
afro.gif
 
Hoi Yvon
Wat leuk dat je het inderdaad op deze manier verkoopt / wegdoet

Ik heb een dochtertje van 4.5 jaar en ik denk dat zij dit wel heel leuk gaat vinden. We wonen pas sinds juni 2009 in Adelaide. Ik heb hier zeker interesse in :>)

Wij wonen ook in Adelaide dus ophalen is geen probleem / Versturen kan tuurlijk ook hoor!!!
Hoor het graag even van je
Groet
Sas
 
Jip&Janneke Verhaaltjes;
Stuur het graag naar je op, hoef er niets voor te hebben, wel vergoeding verzendkosten. En natuurlijk kan het ook worden opgehaald!

Dag Yvon,
Erg aardig van je om dat zo aan te bieden! Als Sas zou willen delen, :smile: hebben wij wel grote belangstelling voor Jip&Janneke. Zoontje van toevallig ook 4.5 begint net interesse te krijgen in de luisterboeken etc. De andere dingen hebben we namelijk grotendeels al (incl NL cursus).

Laat maar weten of het kan, komen we het wel een keer ophalen, of opsturen, waar je voorkeur naar uitgaat,

Vriendelijke groet,
Sunburnt
 
Back
Top