Aangekomen in Tasmanie

Hallo,

Na een geweldige reis van Perth tot Melbourne zijn wij aangekomen in Tasmanie. Hier gaan we een nieuw leven opstarten. We hebben er veel zin in, maar eerlijk gezegd vinden we het ook spannend. Maar dat hoort bij het emigreren. Dus gezonde spanning!!

Nu zijn we opzoek naar werk, volgende week een interview, dus hopelijk komt dat goed. Waarschijnlijk gaan we werken in Hobart, dus in deze omgeving willen wij ook een appartment of een huis huren.

Wat zijn leuke plaatsen rond Hobart om te wonen?? Wij horen het graag van jullie, alvast bedankt!!

Groetjes Martijn en Ieke

PS ook alle informatie over het vinden van werk is van harte welkom!! :)

Nou, dat moet inderdaad een geweldige reis geweest zijn!

Ik heb geen tips/ervaring over het vinden van werk en ook ben ik niet bekend met buurten in Hobart, maar ik wens jullie heel veel succes, geluk en plezier in jullie nieuwe avontuur!!

Een plek die mij fascineert in Tasmanie is 'Egg & Bacon Bay'... alleen daarom wil ik er al heen ;)
Schijnt niet al te ver van Hobart te liggen!

Succes met het opbouwen van een nieuw leven daar! :up:

Hoi martijn, welkom op Tassie. Hoe zijn de eerste weken en je interview vertlopen? Wij wonen een half uurtje van Hobart in de buurt van sorell.

Hoi Axel,

De eerste weken zijn snel gegaan, vooral het zoeken van een huur huis was niet zo gemakkelijk. Maar inmiddels hebben we een leuke woning in Old Beach. Onze eerste keus was in Middle point, maar helaas.

Vandaag een interview gehad, als financial manager, gesprek ging goed, maar er zijn meer kandidaten. Dus afwachten...

Hoe ging dat bij jullie in het begin?? Nog tips??

Groeten

Martijn
Martijnhendriks@live.nl

Back