Aangenaam,de familie Xavier

xaviertjes

New Member
Gisteren dit forum ontdekt en er nu al bijna niet meer weg te slaan...
Maar ik zal ons eerst eens even voorstellen. Wij dat zijn dus Danielle (31) mijn man Casey (36) en onze boys Joshua (5) en Jeremy (3)
Toen ik m'n man leerde kennen,nu al weer ruim 12 jaar geleden, had hij het er al over dat hij ooit naar Australie wilde gaan. Hij heeft zelf een australisch paspoort,hij is er geboren maar na negen maanden is hij naar Nederland gekomen. Maar hier heeft hij zich nooit helemaal thuis gevoeld.
In het begin bleef het een beetje op de achtergrond omdat ik het niet echt zag zitten om te emigreren en bang was dat ik mijn familie zou missen. Maar nu is er toch iets veranderd en wil ik ook graag weg hier. Vandaar dat we nu in de orientatie fase zijn beland;waar willen we precies gaan wonen en wat willen we daar gaan doen om de kost te verdienen. En is het uberhaubt (financieel)mogelijk om te emigreren. We hebben zoveel vragen nog en het lijkt wel dat er nu met het lezen van dit forum meer bijkomen. Maar we hebben in ieder geval de stap gezet dat we het willen gaan doen en vandaar uit kun je plannen gaan maken. Je moet èrgens beginnen anders zit je over 10 jaar nog te denken dat je wel graag zou willen maar...
Oja,nog even ter informatie Ik ben zelf doktersassistente van beroep en ik kan wel engels verstaan en spreken maar lezen en schrijven is iets minder. Zou het verstandig zijn om met een cursus engels te beginnen of leer je dat gaandeweg als je daar bent wel?
En mijn man is van beroep accountmanager/hypotheekadviseur.
De jongens staan nu nog op mijn nederlandse paspoort maar we gaan voor hun allebei een eigen australisch paspoort aanvragen.
Zo dat was het alvast een beetje voor nu. Als jullie nog vragen,opmerkingen of tips hebben? Laat het maar horen!

Groetjes,Danielle

Welkom op het forum en je vindt hier vast een antwoord op al je vragen. De Search-button is je vriend! En anders horen we het wel!
Groetjes,
Sara

[move][glow=red,2,300] :hi: op het forum, en ik wwet zeker dat je hier bijna alle antwoorden op je vragen kunt vinden :hi: [/glow] [/move]

Groeten,

Koen & Katrina

Hartelijk   :hi:  op het forum.

Drie van de vier is niet gek om zo te beginnen.
Dan nog maar een visa aan tevragen, en nog wel een spousevisa.
Gelukkig is die een van de gemakkelijkste visa's om te verkrijgen.
Wij hebben het selfde visa voor Ton aan gevraagt, en gekregen.
Veel plezier op het forum, en goodluck met de visa.

Gr Ineke   :up:

Welkom op het forum!

Heel veel succes met zoeken naar alle antwoorden!

Groetjes Lin

Back