Aangenaam kennis te maken :)

Wanda

New Member
Hoi, ik ben Wanda, 27 en heel happy met mijn Ozzie Jim ( 27 ), na 2,5 jaar samen gaan we nu ik ( dankzij alle info op deze site ) een visum heb voor Oz, een tijdje huisje, boompje, beestje spelen in Australie. We hebben elkaar in Thailand ontmoet en in de tussentijd veel gereisd en op en neer gependeld tussen Australie en Amsterdam. 25 Nov vlieg ik terug naar Sydney en gaan dan op zoek naar een huis aan de Gold Coast.

Jim werkt op verschillende olieraffinaderijen in Australie en ik ga van huis uit werken voor mijn Nederlandse werkgever, namelijk online verkoop rond-de-wereld vliegtickets, hotels/auto's/campers/rondreizen voor Azie en Pacific. Dus mensen, heb je een cheap ticket nodig of wil je je familie/vrienden/kennissen over laten komen naar Oz dan weet je me te vinden !!! :)

Jim is reeds vertrokken naar Australie voor een nieuwe werkklus en zullen elkaar over 9 weken weer zien. Ik kan niet wachten!!!

Groet,

Wanda :)

welkom op het forum.

Volgend jaar is mijn moeder van plan te komen, dus tegen die tijd informeer ik wel even bij je naar de ticketprijzen.

succes met alles

Melanie

hee wanda,

ik weet niet of je me kunt helpen maar we willen heel graag  naar australie in juni!!! tja tis vroeg dag ik weet het maar heb jij een optie als het niet anders kan dan september.

ik hoop dat je ons iets meer kunt vertellen

Hoi Wanda,

Welkom op het forum :up: enne cheap tickets altijd welkom! We zijn van plan in juni te vertrekken!

Groetjes Marie

hoi wanda, veel succes en je bent op dit forum op het goede adres ivm de goodkope tickets.

groetjes jojo en hopelijk vliegen die negen weken voorbij  :up:

[quote author=Lela link=topic=5691.msg85339#msg85339 date=1174641722]
@ Catkin: Heel scherp op de vroege morgen  :grin:
[/quote]

:grin: zo zie je maar weer dat wij ook kudde dieren zijn; als iemand een topic omhoog haalt, loopt iedereen er gelijk achteraan  :wink:

Back