Aangenaam

donna

Member
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het meelezen met mijn man 'Gerry' op het forum. Dus het is nu wel zo netjes als ik me ook even voorstel. Ik ben dus 31 jaar en werk als video-editor en 'fotograaf'. Fotografie is puur een hobby maar soms heb ik het ook nodig voor mijn werk. Wij, Gerrit en ik, hebben op Gerrit's Skills een Skilled Independent Visa aangevraagd. Gerrit is Civil Engineer. De aanvraag is vorige week weggegaan dus het is nu afwachten.
In 2000 gingen we voor het eerst op vakantie en familiebezoek in Australië. Ik was gelijk verkocht. Voor mij was het geen gewone vakantie, maar thuis komen. Er kwam een rust over me en had het gevoel dat ik hier hoorde. Helaas zag mijn man het toen anders, maar na ruim 6 jaar veranderde hij eindelijk van gedachte. Dus ik verkeer nu in een roze 'Australië' wolk.
Ik heb al veel gehad aan jullie ervaringen en blijf dus ook alles met belangstelling volgen.

Groeten Demy

Hoi Demy,
Welkom op het forum. Waar gaan jullie heen in AU? En als ik ook even mag inspringen op je hobby (ik ben ook een hobby fotograaf ;-): Heb je ook online fotos staan?

Welkom Demy.
Hopelijk gaat je roze droom straks in vervulling en kun je in Oz wonen.
Let op: uit die roze wolk kunnen ook zware donderbuien komen.

Welkom op het forum :hi:

En dat thuiskomgevoel ken ik ook, hoor!
Succes en geduld met deze wachtperiode :up:

Mariette

Hoi Demy

Welkom op het forum

Hopelijk blijf je nog even lekker zitten op die roze wolk .........een heerlijk gevoel toch.

Groetjes Marjet

:flying:

Bedankt allemal voor jullie reacties. We zijn van plan om naar Melbourne te gaan en dan het liefst north/east.
En ik ben me er zeker van bewust dat er ook donderbuien kunnen komen, maar ik ben niet bang voor een uitdaging. Naar regen komt toch altijd weer zonneschijn.
Ik heb nog geen foto's op het internet staan, maar ik ga er binnenkort toch een voor zitten. Ik geef wel een seintje als dat gebeurd is.

Groeten Demy

He welkom op het forum!
Tja, dat gevoel van thuiskomen is ook voor mij heel bekend! Ik kan bijna niet wachten tot ik echt naar 'huis' mag.... over 3 maanden!!
Wij gaan ook naar Melbourne, richting BoxHill, heb in de buurt van Lilydale familie wonen.

Veel succes met de voorbereidingen!!

greetz Pauline

Hoi Demy

Welkom op het forum. en succes met alle voorbereidingen.
Blijf maar lekker op die roze wolk zitten, dan is het leven oh zo mooi

Erna

Hoi Donna, ik ben een groot fan (en gebruiker ;-) ) van flickr.com. Als je nog een site zoekt om je foto's op te zetten kan ik je die zeker aanraden!!

[quote author=Wilsil link=topic=7065.msg89894#msg89894 date=1179203461]
Let op: uit die roze wolk kunnen ook zware donderbuien komen.
[/quote]

Ideaal moment voor wat afleveringen Lost, Heroes, 24, Twin Peaks of Prison Break ;)

[quote author=tweety link=topic=7065.msg90151#msg90151 date=1179396098]
@4np Zie dat je inmiddels ook heroes aan het volgen bent....
[/quote]

Hahah ja klopt; leuke serie!  :up: Gisteren nog aflevering 22 gedownload. Ik ben benieuwd... is dat het slot?

Aflevering 23 "how to stop an exploding man"is er ook nog!
En jawel er komt een nieuw seizoen:
Season Two (2007-2008) - Generations

sorry dit is  :eek:fftopic:

Back