aangetekend verstuurd

robenirma

New Member
Ik schreeuw het uit we zijn bijna rond!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De paspoorten zijn aangetekend verstuurd met de grant letter naar Berlijn.
De tickets zijn besteld 11 januari gan we de overtocht maken.
Ons huis verkocht het is nu echt ECHT> :-D :-D :-D :-D :-D :happysun:
We nemen er vanavond een borrel op, wie doet er mee!!!!!!!!!!!!!

groetjes Irma

Ik zit op het ogenblik met een glas wijn (ja, zo maar) op jullie te drinken. 11 januari; dat is in een tijd van een poep en een scheet voorbij. Als ik het goed heb, gaan jullie naar Melbourne?

Wat zal die tijd vliegen zeg!! Voordat je het weet hebben jullie geen tijd meer om afscheid te nemen, of je ben iemand vergeten. (Als je ons arme achterblijvers van Xpdite maar niet vergeet!!)

Maar we zullen nog wel meer van jullie horen vóórdat je werkelijk vertrekt.

Rene

Ik drink er een borreltje op!! Gefeliciteerd. En ik drink ook maar meteen eenborreltje op mezelf want dat heb ik onderhand wel nodig haha. Wanneer hebben jullie de aanvraag ingediend bij Dimia?? Ik ben zeer benieuwd, want wij hebben dat gedaan op 13 april en we hebben NOG STEEDS geen visum, wat onderhand heel erg frustrerend begint te worden grrrrrrrrr  :angry1:

wat een heerlijk nieuws irma..ik zeg cheers!! en jeetje joke ik hoop dat jij ook snel wat hoort..april zeg dat duurt wel heel erg lang..ok..ik drink ook een borrel op jou!  :up:

:) Mir

Hij smaakte prima.......die borrel......op jullie geluk en toekomst..... :up: :up:

groetjes Miranda  :)

7 juni hebben we ingezonden en alles duurde wel erg lang.
Alleen het laatste stukje ging echt super snel.
22 november moest onze sponsor voor gesprek en hun financieele plaatje laten zien, die week moesten zij ook een bedrag over maken dat was afgelopen vrijdag binnen en gister kregen we bericht.
We sronden er zelf ook enorm van te kijken dat dit laatste stukje zo razendsnel ging.
We hadden tussen de 6 /8 weken verwacht(dat wordt ook gesuggereerd.)
Dus eindelijk eens een beetje mazzel.
Wij zijn idd druk doende met alle laatste dingetjes(dingen)
En we geven natuurlijk ook nog een gezellig afscheidsfeesie.

groetjes irma

Zit nu op mijn werk dus kan (even) nog geen borrel nemen.

Wel gefeliciteerd, het is nu aftellen  :up: ook voor mij en een aantal anderen!

Ik wordt nu toch wel een beetje peu ne feus(zenuwachtig)
Onze visums zijn nog niet terug uit Berlijn.Ik snap dat de post meer drukte heeft door de kerst enzo maar er zijn nu dik 2 weken om.
Ik denk er over om een telefoontje te gaan plegen vandaag!!!!

groetjes Irma

hoi,

Ons visum is goedgekeurd en ook onze pasporten moeten nu verstuurd worden naar berlijn.We hebben de raad gekregen te wachten tot na nieuwjaar omdat ze nu gesloten zijn en ook door de drukte van de post. Vraagje:
Heb je toen je de pasporten opstuurde, een port-betaalde enveloppe erbij gestopt? Of moet je iets betalen voor het opnieuw opsturen naar jouw?

Groetjes

valerie

we hebben um binnen hoor super super super mooi oranje
Het is nu echt echt!!!!!!!!
De laatste lootjes.................
we zijn druk bezig met alle spullen in pakken en afscheid nemen van van alles.
Het is toch een heel raar vreemd gevoel, de papieren winkel is klaar .....
wij zijn er bijna klaar voor en het afscheid nemen komt er ook nog aan.
Gister had een hele moeilijke dag ik kon mijn gevoel even niet meer in bedwang houden.
We hebben er onwijs veel zin in maar het afscheid nemen van alles laat me toch echt niet koud. Gelukkig maar want ik wil ook niet als een koele kikker rond lopen.
We genieten even goed hoor van alles, gezellig met onze familie en vrienden en kids en vrienden en vriendinnen.

groetjes Irma

Hé dat is goed nieuws. Gefeliciteerd!!
Inpakken en wegwezen!! Vergeet niet dingen weg te gooien die je niet mee wil nemen. Je zou in je haast misschien alles wel mee willen nemen, als het maar snel gaat.
Geniet nog even na van het pokke weer hier, straks is het anders!

[size=12pt]Parting is such sweet sorrow.[/size]

Maar vergeet niet dat de wereld steeds kleiner wordt. Is het niet met internet (webcam) of een telefoontje, dan is het wel met een vlucht van ong 24 uur.

Veel sux6 en plezier met de laastse voorberdeidingen. Keep us posted!!

Rene

Back