Aankleding afscheidsfeestje

Jeroen_1

Member
We zijn druk bezig om een feestje 'in elkaar te zetten' om afscheid te nemen van vrienden en familie. Nou lijkt het mij leuk om voor het thema (niet geheel toevallig) te kiezen voor "Australie".

Ik heb me een ongeluk gezocht op internet naar mogelijke aankleding maar het aanbod in Nederlands is een beetje 'teleurstellend'.

Wie weet waar ik (voor een redelijke) prijs bijvoorbeeld kaasvlaggetjes/prikkers en slingers met de Australische vlag kan vinden, opblaas kanagaroes kan huren of ballonnen met de Australische vlag kan kopen?

En natuurlijk: waar haal ik m'n VB's of XXXX vandaan?

Waarschijnlijk is het aanbod in Australie ietsjes groter :D dan in Nederland. Misschien dat een van jullie eens in Oz kan rondkijken.

Alvast bedankt,

Jeroen
 
Dat wilde wij ook, en na lang gezoek konden we niks vinden.

Uiteindelijk heeft Pascal op zijn werk vlaggetjes uitgeprint, en heb ik die uitgeknipt en op een touwtje gehangen. Was best een leuke slinger. En ook een paar op sate prikkers op tafel.
En alle Australie spullen van mijn ouders gebruikt voor de rest van de aankleding. (posters, vlag, boeken, schilden, didjeridoo, stubby holders)

Sorry, kan je niet helpen dus :(

Succes!
 
Jeroen,
ik zag laatst op tv een afscheidsfeest van mensen die ook naar Oz vertrokken, en die hadden alle gasten gevraagd om in 'holiday clothes'te komen. Dan heb je al gelijk een feestelijk tintje. Ook hadden ze een Nicole Kidman lookalike, een Crododile Dundee enz. Have fun! Enne.. in Amsterdam zit een winkeltje, vlak achter de Dam, het heet de Bierkoning. Daar verkopen ze VB, Four x en Coopers.
 
Arrrrggghhh... en het beste bier van Australië is nergens te krijgen: Boag's en Cascade! :evil:
 
Lost said:
Arrrrggghhh... en het beste bier van Australië is nergens te krijgen: Boag's en Cascade! :evil:
Maar dat maakt voor een feestje niet uit, niemand kent dat hier :D

Ik ben bang dat we de spulletjes moeten laten invliegen. Ik heb wel (ook niet geheel toevallige) een Australische webwinkel gevonden die vlaggetjes e.d. verkoopt.
 
Je kunt je feestje ook juist in de Nederlandse sfeer doen. Dat is een stuk makkelijker te regelen dan Australisch! Maar mocht je toch een Australische slag willen, volgens mij is er heel wat te knutselen! Met een beetje creativiteit en het betere knip en plak werk kom je een heel eind (de juffrouw in mij typt dit, dat snap je :wink: ). Mocht je prakische tips willen: je roept maar!
 
"jufrebekka said:
Je kunt je feestje ook juist in de Nederlandse sfeer doen. Dat is een stuk makkelijker te regelen dan Australisch! Maar mocht je toch een Australische slag willen"]

Ik denk dat we ook aardig wat moeten gaan knippen, plakken en kleuren. :roll:
 
Back
Top