Aansprakelijkheids verzekering (WA)

Tom_85

New Member
Hee,

Nu het emigreren allemaal officieel aan het gebeuren is ben ik ook vanalles aan het uitzoeken voor verzekeringen ed.

Wat ik me afvroeg is of je hier een persoonlijke WA verzekering nodig hebt? in Nederland heeft bijna iedereen dat, maar hier volgens mij niet en op internet kan ik ook al zo snel niets vinden.

Cheers
 
Zit vaak in je autoberzekering en inboedel/opstal verzekering. Zoek maar eens naar (personal?) liability insurance. Vaak ben je tot 15/25 MIO verzekerd.
 
Ja, ik had al gegoogled natuurlijk en het enige wat ik kon vinden is public liability insurance, maar dat lijkt op bedrijven gericht.

ik zal eens kijken of dit bij mijn auto verzekering erbij zit (SGIO website is momenteel off-line), maar lijkt me niet. Ik neem aan dat die verzekering alleen maar geldt voor schade die ik maak met m'n auto. (al kan ik natuurlijk altijd zeggen dat ik er met mijn auto ben overheen gereden >:D)
 
volgens mij is er een ouder draadje over dit onderwerp op dit forum, probeer de search button.
groeten Johan
 
Kijk eens naar contents insurance en dan de liability insurance die daar onder valt.
 
Back
Top