aantal af te geven visums

loecky

XPdite Sponsor
Hallo,

Via dit forum heb ik begrepen dat er per jaar een vooraf vastgesteld aantal visums kan worden afgegeven. Kan iemand dit bevestigen? en ook aangeven waar we de nog beschikbare aantallen kunnen achterhalen (als dat uberhaupt wordt gepubliceerd).

Loek
 
Wordt volgens mij niet gepubliceerd, maar het zijn er dit jaar 31000 extra!!! (zal wel volgend financieel jaar zijn, dus vanaf 1 juli). In het artikel staat dat dat een steiging van 30% is dus dan is het normaal zo'n 90000, en nu dus zo'n 120000 (als ik het goed heb)
 
Hoi ,

Ik heb gelezen : Elk land heeft een aantal vast aantal 'plekken' voor Visa. Zo heeft Europa misschien 120.000 plekken, maar Afrika misscihen maar 20.000.  Het is moeilijk om te achterhalen welke aantallen het precies zijn, maar dit jaar laten ze 200.000 mensen MEER binnen dan elk ander jaar ( dus nu 350.000 in plaats van 150.000 ).

Dat heb ik in ieder geval gelezen ergens.
 
Ik heb van iemand, die dicht bij het vuur zit, gehoord dat er een week of wat geleden nog 120 Visa voor het fiscale jaar af te geven waren. En die werden vrij gehouden voor speciale gevallen.
Met een nieuw fiscaal jaar zou de boel nu weer een beetje op gang meten komen :up:

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=8844.msg120914#msg120914 date=1215535605]
Met een nieuw fiscaal jaar zou de boel nu weer een beetje op gang meten komen :up:[/quote]

Op het British Expats forum is er inderdaad sinds 1 juli veel progressie, zowel CO's als toekenningen  :up:
Nu de Nederlanders nog  :p

Chantal
 
[quote author=Catkin link=topic=8844.msg120959#msg120959 date=1215578914]
Hopelijk houden ze dat een beetje vol  :up:
[/quote]

Inderdaad, die huizenprijzen kunnen nog veel meer omhoog.
 
Back
Top