aantonen werkervaring

ton.lips

New Member
Hoi, wij zijn al heel lang bezig om een mogelijkheid te vinden om te emigreren.
Het is nl. zo, ik kan zo ergens aan het werk maar ik heb de papieren en ervaring er niet voor.
Mijn vrouw is kapster maar niet meer aan het werk sinds onze zoon is geboren, nu wil zij wel aan het werk, om aan de werkervaring te komen ,dus dachten we dat ze voor zichzelf als ambulant kapster aan het werk te gaan, maar we weten dan niet hoe we haar uren aan moeten tonen die ze aan het werk is.
Heeft iemand hier ervaring mee, of tips voor ons.

Gr. Ton en Sandy

Als je uit je administratie kan laten blijken dat je een bepaald bedrag per klant rekent en kan laten zien dat je een bepaalde omzet hebt gedraaid lijkt me dat niet zo'n groot probleem. Misschien wat bonnen uitschrijven en laten ondertekenen door klanten?

Hoezo bonnen van klanten moet je niet minstens 20 uur per week werken in 3 van de laatste 4 jaar??

Is een beetje verschillend per sector denk ik hoeveel je moet hebben gewerkt. Ik weet ook niet geheel zeker of het zo werkt. Het zijn suggesties.

ja je moet inderdaad minimaal 20 uur per week werken ja, dus hier ligt ook het probleem, ze wilt dus proberen om haar uren zo in te delen dat het goed uitkomt met thuis, ik werk nl. continu diensten.

Ton

Back