AC/DC

nee daar heeft Jack niets aan, ze laten Jack helemaal links liggen  :cry:

, maar je kan bij mij komen kijken Jack!!!

:grin: :evil: :grin:

Ticketek verkoopt kaartjes voor de volgende data:
Thursday 18 February - ANZ Stadium, Sydney
Thursday 25 February - QSAC, Brisbane
Tuesday 2 March - Adelaide Oval

YES!! Ga direct bestellen 25 mei!
Als het goed is zitten we dan al een paar maanden in Adelaide. Zijn er nog meer ACDC-fans hier die 2 maart 2010 naar het concert in Adelaide gaan? :evil:
En Wolfmother in het voorprogramma; very nice!!

Marc

Snik, ze moeten nog wat meer naar boven komen, alleen het voorprogramma
is al de moeite waard om te gaan kijken  :grin:..........good job!!!!
Maarreee kom maar naar Cairns, of als het niet anders kan is Townsville ook
een goe plekkie, en voor Jack mogen ze nog wel iets hoger gaan, kom op zeg,
ze kunnen hun noordelijke fans toch niet vergeten  :x :shock: :cry:

Nope.. Brisbane is wel het noordelijkst volgens mij.. ach kan Jack gelijk zijn belofte inlossen (dat hij nog nooit in Perth is geweest en van plan is er naar toe te gaan in de toekomst)  :p :grin:
The band will perform in February and March to expected sell-out crowds in Melbourne, Sydney, Brisbane, Adelaide and Perth as part of its worldwide Black Ice Tour.

Thanks maties,

Mijn koffers staan gepakt en kom tijdens bij Reentje in Brisbane kamperen in haar backgarden , haar hutje staat toch te koop dus dat moet kunnen.
Dan door naar Pert en effe mijn tentje opslaan bij Perthpete langs zijn zwembadje.
Heb ik er teveel op en ik val in het zwembad dan ben ik meteen nuchter....[size=5pt]of ik verzuip[/size]

Wolfmother in het voorprogramma ...very good.
Dan nog AC/DC erachter aan, evening of your life :up:
NT....wat een staat, het enige wat hier gebeurt is dat je opgevreten word door een croc.

CHeers buddies,

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=10015.msg138361#msg138361 date=1242120609]
Heb ik er teveel op en ik val in het zwembad dan ben ik meteen nuchter....[size=5pt]of ik verzuip[/size]
[/quote]
[size=6pt]... of je BEVRIEST .. (het begint nu toch wel duidelijk af te koelen dat water ;-). [/size] ;-)

:grin:  :grin: Na een paar potten bier is het niet meer koud :smile:

Heb niet veel verstand van gitaren maar speelt Motherwolf op de dezelfde gitaar van Mr. May of Queen.

lolla12_wolfmother.jpg

brianmay_narrowweb__300x399,0.jpg

BurnsBrianMay.JPG

Another guitar master.........
146376725lboCqk_fs.jpg

Angus young interview;
,,Ik besta eigenlijk uit twee personen'', vertelt de gitarist. ,,Het contrast kan inderdaad niet groter zijn. De avond ervoor, tijdens een indrukwekkend optreden, draaft de gitarist nog als een bezetene over de b�hne. Een dag later blijkt Angus Young getransformeerd tot een bescheiden, vriendelijke man, gestoken in een gebleekt spijkerpak uit de verkeerde helft van de jaren 80. Hij drentelt rond op een paar afgetrapte balletschoenen, is opvallend klein van stuk - nauwelijks anderhalve meter - en broodmager.

,,Wanneer ik 's avonds mijn uniform aantrek en mijn gitaar omhang is het alsof ik in mijn zelfgecre�erde sprookje stap'', vervolgt de muzikant. ,,Ik raak in een trance, waar ik pas weer uitkom wanneer ik het podium af stap. De personage die ik aanneem, houdt het midden tussen een duiveltje en een ronddansende dwaas. Het is een deel van mij dat nooit volwassen is geworden. Dat is ook mijn kant die ik aan het publiek wil presenteren.

,,Ik ben, zoals je nu waarschijnlijk merkt, daarbuiten een totaal ander mens. Ik houd van rust, eenvoud en overzicht. Ik woon een groot deel van het jaar in een dorpje in de - spreek ik het goed uit? - Achterhoek: Aalten. Ik ben daar terechtgekomen nadat ik met een Nederlandse vrouw trouwde. Het dorpsleven bevalt mij prima. Ik kan er gewoon boodschappen doen bij de plaatselijke supermarkt, zonder lastiggevallen te worden wanneer ik in de rij sta.

,,Veel mensen vinden dorpelingen bemoeizuchtig en kunnen niet tegen de sociale controle. Ik stel dat laatste juist heel erg op prijs. In de grote steden kun je dood op straat neervallen zonder dat iemand zich om je bekommert. In een dorpje als het mijne zal dat nooit gebeuren. Mensen houden een oogje in het zeil en ik vind dat een geruststellende gedachte. De Achterhoek heeft in dat opzicht wel iets van Australi�. Tegelijkertijd speelt het feit dat ik rockgitarist ben geen enkele rol. Ze zien dat als mijn baan. Niets anders.

,,Dankzij de balans tussen die twee persoonlijkheden heb ik het gered in de krankzinnige wereld van de rock-'n-roll. Ik heb meegemaakt hoe het afloopt met mensen die zich verliezen in excessen. Randverschijnselen zoals geld, bekendheid, drugs, vrouwen of status hebben mij nooit gemotiveerd.

,,Het draaide bij mij om de muziek. Ik wilde gitaar leren spelen en daarmee mijn brood verdienen. Als een gerespecteerd vakman.'' Lachend: ,,En ik wilde proberen een betere gitarist te worden dan mijn broer Malcolm. Na bijna 30 jaar in dezelfde band prikkelt mij dat nog steeds. De uitslag van die strijd is vooralsnog onbeslist, maar we hebben desondanks de tijd van ons leven. Zowel op het podium, als daarbuiten.''

iqx3io1.jpg

High voltage for Rock 'n roll.

Ps; is er plaats in de achtertuin Joep?.

Hi Jack. Ik heb een hele, hele grote voortuin. Dus plaats zat. Je mag zelfs in de logeerkamer slapen als je maar eerst al dat rode zand van je afwast.

Mijn favoriete gitaristen:

Steve-Vai_02.jpg

gary_moore_1.jpg

ritchie_blackmore.jpg

Onze back garden + rest staat tegen die tijd niet meer te koop, mag ik hopen! Maar waar we naartoe gaan hebben we wel een heel veel gras voor ons huis. Wordt door de gemeente bijgehouden; plenty of room om te kamperen. Baai d'r naast, dus je bad is ook geregeld  :p.

Zal nog 's met d'n Stief checken of wij ook naar AC/DC gaan. Je moet je tijd wel verduveld lang van te voren plannen zeg!

Lieve Jack,

Wil jij (ook namens Dirk) kaarten voor ons regelen voor AC/DC in Perth?????? Wij gaan zorgen dat we opppas hebben voor de kids en komen voor de gezelligheid ook bij Pete in de tuin staan met onze tent!!!!! Kan reddend zwemmen, dus dat kan handig zijn!

Sas

Nu voel ik me stukken veiliger :|                        :smile:

[quote author=Jack link=topic=10015.msg138409#msg138409 date=1242213426]
:grin:  :grin: Na een paar potten bier is het niet meer koud :smile:

Heb niet veel verstand van gitaren maar speelt Motherwolf op de dezelfde gitaar van Mr. May of Queen.

lolla12_wolfmother.jpg

[/quote]

Das volgens mij een Gibson  :up:

YESSSS!! Het is me gelukt om twee kaartjes te bemachtigen voor het (eerste) concert in Brisbane.  :evil:

Een klein wonder, als je leest dat het concert in bijvoorbeeld Perth in 7 (zeven) minuten wawas uitverkocht.

ROCK legends AC/DC sold out concerts nationwide within minutes today, prompting promoters to claim it was the fastest-selling show ever to hit Australia.

Second and third concerts were being added to their February tour after long queues snapped up the first concerts on offer.

Benny Dunne, 20, of Brisbane suburb The Gap, summed up the feeling of fans when asked why he was queuing for hours in Brisbane to see a band more than twice his age.

"'Cos they're the best f..king band around," he said.

Many of those who queued, some for more than 24 hours, were buying tickets for family - the hard rockers have crossed the generations.

Janine Black and daughter Tish joined a line of hundreds in Brisbane to pay $150 to see a band Janine has followed for 35 years.

"I used to go to a local pub in Greville St, Prahran, Melbourne, where they used to perform," she said.

"At that point there was no cover charge, so things have really changed, and I've followed them ever since."

The tickets were worth every cent, Ms Black said.

Her daughter, who grew up to the sound of AC/DC, agreed.

Natasha Milovanovic, 32, said she grew up on AC/DC songs like Jailbreak, TNT and For Those About to Rock.

"They're the best rock band in the world," she said.

"My brother has the whole vinyl collection, and you can't go past (support act) Wolfmother," she said.

The Perth show sold out in just seven minutes, while tickets to two Sydney and Melbourne shows were also snapped up, prompting promoters to schedule extra concerts in both cities.

A second show was added in Brisbane and it is likely more shows will be scheduled across Australia due to the demand.

bron: www.news.com.au

[size=33pt]Damned......[/size]

ACDC.jpg

Wet season derails pleas for AC/DC visit

DANIEL BOURCHIER

May 25th, 2009

AC/DC will not visit the Territory because their tour falls in the wet season, the promoter said yesterday.

Garry Van Egmond said it would be "impossible" to include a Darwin date in the February/March 2010 tour.

"It really is - time-wise - impossible," he said.

"The main reason is because we are not looking at that part of Australia.

"It is just not possible because of the wet season and because we have a commitment in Japan straight after Perth.

"Although, we had a fantastic time the last time and the time before."

Mr Van Egmond said he hoped to include a Territory show in the next tour, but could not say when that was planned for.

Mr Van Egmond said there were no plans to visit Alice Springs during the forthcoming tour, despite speculation the band had made requests.

"It hasn't been on the radar for this particular tour," he said.

"We were asked about it once, but it never went any further.

"It is certainly on the itinerary, just not on this tour."

Mr Van Egmond said they would not be swayed by the plea by Territorians for a Top End concert.

The NT News has continued to be flooded with SMSs calling for the show.

Chanel, 16, of Humpty Doo, said: "We want AC/DC here in Darwin.

All range of ages are hanging to see them, if AC/DC come to Darwin they will get a huge response."

"It's a long way to the top if you wanna rock'n'roll - bring 'em on."

Miss Fish of Palmerston said: "AC/DC in Darwin - please please please please please please, with a cherry on top?"

Jade, from Batchelor, said: "Bring AC/DC to Darwin."

"I am a huge fan. When my dad's funeral was held four years ago Thunderstruck was played at his funeral - that's my favourite song."

http://www.ntnews.com.au/article/2009/05/25/53695_ntnews.html

Back