Accepteerd Singapore Airlines e-tickets?

Lenka

New Member
Hallo mensen,

ik wil binnenkort (ahum... morgen, maar het liefst al vandaag) mijn ticket boeken.  :-D
Singapore Airlines heeft een aanbieding op hun enkeltjes.

Nu las ik ergens dat niet alle maatschappijen de zogezegde "e-tickets"  accepteren.  :|

Maar als ik via de website van Singapore of bijvoorbeeld Vliegtickets.nl zo'n vlucht boek en ik print dat nummerbevestiging.
Dan wordt dat door Singapore op Schipol toch gewoon geaccepteerd? Daar krijg ik toch geen problemen mee?  :|

Hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat ik gauw mijn " e-ticket"  kan boeken en dan snel naar Australie gaan...  :plane:

Thanks !
Lenka

Die titel van jouw is wel gek hoor. Ik dacht even dat je hier met een melding kwam i.p.v. met een vraag. Tsjonge!
Nou, je kan gerust zijn hoor. Singapore Airlines accepteerd E-Tickets. Ik heb er zelf ook één. En als je het helemaal zeker wilt weten, dan kan je altijd even de behulpzame medewerkers van Singapore Airlines bellen op: 020-5488875. Dat is het nummer van de ticketing afdeling. Succes!

Hey!!

o, sorry van de verwarring... was echt niet mijn bedoeling  :|
maar bedankt voor je tip. Ik ga kijken of ik ze nu kan bellen , maar waarschijnlijk zijn ze al gesloten.

Erg bedankt voor de geruststelling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :)
Groetjes van Lenka

trouwens...
Ik heb de titel maar meeteen veranderd zodat ik anderen niet laat schrikken...

Erg technisch ben ik niet met de pc, maar aangezien het veranderen van de titel al
ergens in een draadje besproken werd heb ik dat onthouden en is het mij zonder problemen gelukt!!!!!  :up:
Lenka

Toen ik met SA vloog had ik ook een e-ticket, toen ik op het vliegveld kwam, bleek dat ik een bepaald deel ervan niet had (ik weet niet precies meer wat...) en toen printten ze dat alsnog af voor mij en toen werd ik gewoon toegelaten...

Anne Marie

Dank je!
Ik heb mijn e-ticket inmiddels uitgeprint.

bedankt voor jullie hulp en geruststelling!

Groetjes
lenka

Ik geloof dat je het antwoord al heb. maar goed...

Wij hadden ook via internet geboekt. website van Singapore A
Op schiphol alleen ff mijn creditcard laten zien. Daarna krijg je een gewonen ticket of (boording pas).
1 voor schiphol- singapore  en nog 1 voor Singapore- ozzie. We waren lekker vroeg op Schiphol ruim 2 uur of was het 3 uur ?? van te voren waardoor we waarschijnlijk niet 2 stoelen kregen maar 3 stoelen :up: :up:

singapore airlines = :humble:

Hallo Bear!
tegenwoordig kan je al zelfs via internet je stoel kiezen, evenals je maaltijden.
Ik heb mijn keuze dan ook doorgegeven.
Ik kreeg daar geen bevestiging over, dus hopelijk is het wel goed gegaan.

groetjes van Lenka

Back