Accomodatie gezocht in Southern Shire

KarolineLawo

XPdite Sponsor
Hoi iedereen

We zijn verhuisd van SA naar NSW en momenteel op zoek naar een long term rental.
Tijdens die zoektocht hebben we ook een accomodatie nodig en momenteel zijn we aan het camperen. De kids gaan binnenkort naar school en we willen dan toch liefst niet meer in een tent "wonen"...
We zoeken dus een bemeubeld huisje of appartement. Onbemeubeld kan ook met onze campeerspullen maar dat is short term niet makkelijk te vinden.
Ik heb al gegoogled, air b n b, watif en nog van die websites bekeken, maar vind niks (betaalbaar). Ik zou toch graag onder de 1200 dollar willen blijven per weeek. We zoeken iets vanaf 25 januari, dus de vakantie is dan voorbij dus hoopte ik toch iets te vinden...
Liefst in het zuiden, Sutherland Shire, Sylvanya, Miranda,... wegens de ligging van de school.
Ik denk dat ik iets over het hoofd zie, want normaal gezien vinden we zelf wel snel een oplossing...
Iemand die tips heeft mag het dus altijd laten weten!
Ah ja, housesitting accomodatie in die buurt is ook niet te vinden voorlopig...
 
Euhh, nee hoor, per week... Tuurlijk mag het goedkoper he! Zo goedkoop mogelijk, maar ik zie vooral rond 190 of meer per nacht...
Iemand minder???
We hopen natuurlijk wel dat het maar voor 1 of twee weken is he!
 
Die onderste heeft meer badkamers dan slaapkamers! Hoef je in ieder geval nooit te wachten voor een douche (maar dat mag dan ook wel voor dat geld).

Succes met de zoektocht.
 
In de Sutherland Shire kost een 3 slaapkamer huurhuis gem van $ 600-900 in de maand, afhankelijk van wat je wil en in welke suburb...closer to the beach is duurder. Wat zoek je als je op $1500 per week uitkomt?? Gewoon via realestate.com.au of domain.com.au krijg je normale prijzen....
 
Hoi KarolineLawo,
Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat het jullie goed vergaat en dat je je stekje hebt gevonden.
Groeten, Gerrie
 
Back
Top