Accounts en emailadressen

Lost

Administrator
Er zijn een aantal leden die een oud emailadres in hun profiel hebben staan. Notificatie emails die automatisch door de forumsoftware worden verzonden komen hierdoor niet aan. Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om zijn of haar emailadres te controleren en zonodig aan te passen?

Ook merk ik dat er af en toe accounts worden aangemaakt door leden die al een account hebben. Dit is niet de bedoeling. Het lijkt er op dat de accounts meestal worden aangemaakt nadat er een aantal keren is getracht in te loggen met het eerste account. Als je problemen hebt met inloggen, dan kun je je wachtwoord resetten door op de inlogpagina op de link "Forgot your password?" te klikken. Er wordt dan een email naar je geregistreerde emailadres gestuurd met een link waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Nog een reden om er voor te zorgen dat je emailadres correct is. Mocht je onverhoopt nog steeds problemen ondervinden, neem dan contact met mij op via de contact pagina:

http://www.xpdite.net/contact

Hoi Lost,

Ik heb over de e-mailadressen even een vraag. Ik probeer mijn e-mailadres verborgen te houden, dit lijkt echter niet te lukken. Het lukt helaas ook niet als ik "Hide email address from public" aanvink. Ook heb ik daarna de boel "Refreshed", mijn volledige e-mailadres blijft echter staan.

Om spam te voorkomen zou ik graag mijn e-mailadres verborgen willen houden. Zou je even kunnen kijken wat er hier mis gaat alsjeblieft.

Hoi Hawk,

Als je "Hide email address from public" aanvinkt en vervolgens je profiel saved, dan is je emailadres niet meer zichtbaar voor anderen. De enigen die je emailadres in dit geval kunnen zien, zijn de moderators en jijzelf (als je ingelogd bent). Je kunt controleren of je emailadres zichtbaar is voor anderen door in je profiel naar je emailadres te kijken. Als die schuingedrukt staat (italic) dan is je emailadres niet door andere leden en of gasten op het forum zichtbaar. Gasten op het forum kunnen trouwens geen profielen (en dus emailadressen) bekijken. Dit heb ik geblokkeerd uit veiligheidsoverwegingen.

Aha, ja nu zie ik het.
Goeie zaak Lost. Ik zag zelf mijn e-mailadres dus was ik in de veronderstelling dat iedereen dat kon zien (dus ook Spamrobots en andere ongewenste personen, internet criminelen enz.)

Gelukkig niet het geval.  :up:

Hai,

Ik heb twee accounts, maar weet niet hoe ik mijn oude moet verwijderen. Kunnen jullie dat doen?

Wil hier meteen maar aan plakken dat ik een berichtje probeerde te sturen via de 'contact' link, maar op en of ander emanier werkte de 'image verification code' niet. Heb het een aantal keer geprobeerd...

Cheers,
Ineke

Hoi Ineke,

Ik zal de contact pagina even controleren. Als je me even via een pm laat weten wat je tweede account is, dan zal ik die inactief voor je maken en/of verwijderen.

Back